Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Koláček, Ondřej
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42426
dc.description.abstract Cílem této práce je představit neobvyklý nástroj alternate reality game (ARG) a jeho využití k propagaci ve videoherním průmyslu. Teoretická část práce představuje základy internetového marketingu, digitálního trhu a digitálních produktů. Dále je v ní představen kontext videoherního průmyslu, metody propagace videoher, modely produktu a producentů videoher. Závěr je věnován fenoménu ARG a jeho potenciálu pro marketingovou komunikaci. Ve výzkumné části je představen výsledek kvantitativního dotazníkového šetření, jež mělo za cíl zjistit insight a zpětnou vazbu účastníků konkrétní ARG s názvem Waking Titan, jež sloužila k propagaci videohry No Man's Sky. Za pomoci závěrů z tohoto výzkumu jsou zodpovězeny dvě výzkumné otázky, jež mapují hodnocení nástrojů ARG a konkrétní změny chování, k nimž vedla účast na ARG. V závěrečné části práce je představen konkrétní návrh komunikační strategie, jež má za cíl propagovat další aktualizaci videohry No Man's Sky za pomocí nové ARG, která je založena na poznatcích z výzkumu.
dc.format 82 s. (135 242 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternate reality game cs
dc.subject videohra cs
dc.subject videoherní průmysl cs
dc.subject buzz cs
dc.subject word of mouth cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject internetové komunity cs
dc.subject brand engagement cs
dc.subject alternate reality game en
dc.subject videogame en
dc.subject videogame industry en
dc.subject buzz en
dc.subject word of mouth en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject internet communities en
dc.subject brand engagement en
dc.title Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games
dc.title.alternative Communication Strategy for the Videogame Developer Hello Games
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated Objective of this thesis is to introduce an unusual tool called the alternate reality game (ARG) and its utilization in the videogame industry. Theoretical part of this thesis introduces basics of the internet marketing, digital market and digital products. Furthermore it describes the context of videogame industry, methods of videogame promotion, product models and business models of the videohame producers. The last part is dedicated to the phenomenon of the ARG and its potential for marketing communication. Results of the quantitative questionnaire are introduced in the research part. Aim of this research was to collect the participants' insight and feedback for ARG called Waking Titan, that served as a promotion for the videogame No Man's Sky. Results of this research give answer to two research questions that describe the evaluation of specific tools of the ARG and its specific effects on the participants. The last part of this thesis introduces a specific communication strategy that serves as a promotion for an upcomming update of the No Man's Sky videogame. Main tool of this strategy is a new ARG that is designed according to the results of the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50294
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
koláček_2018_dp.pdf 4.311Mb PDF View/Open None
koláček_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
koláček_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account