dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Hrnčířová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:12Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:12Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42424
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá efektivitou komunikace mezi studenty grafických oborů a marketingové komunikace, kteří jsou zapojeni do předmětu Komunikační agentura, zkráceně KOMAG, na univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Práce popisuje parametry interní komunikace v komunikačních agenturách. Zkoumá vliv teoretické znalosti na efektivitu praxe, rozdělení zodpovědnosti nebo znalost terminologie a její následné použití. Důležitým faktorem je pohled na komunikaci obou zainteresovaných stran, studentů grafických oborů a marketingových komunikací. Na jejich pocit komfortu, vnímání komunikace a znalost terminologie se soustředí provedený výzkum pomocí hloubkových rozhovorů. V projektové části je na základě závěrů z analýzy výzkumu navržena příručka pro marketingově orientované studenty předmětu Komunikační agentura, která rozebírá pravidla v komunikaci při tvorbě vizuálních výstupů projektu. Zaměření projektu je podpořeno dodatečným rozhovorem s vedoucím Komunikační agentury. |
|
dc.format |
103 s. (129 917 znaků), 26 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační agentura
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
grafický design
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
efektivita práce
|
cs |
dc.subject |
communication agency
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
graphic design
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
work efficiency
|
en |
dc.title |
Efektivní komunikace mezi marketingovými pracovníky a grafickými designéry |
|
dc.title.alternative |
Effective Communication Between Marketers And Graphic Designers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the efficiency of communication between students of graphic arts and marketing communication, who are involved in the subject of Communication Agency at Tomas Bata University in Zlin. The thesis describes parameters of internal communicati-on in communication agencies. It determines the influence of the theoretical knowledge on the effectiveness of the practice, the division of responsibility, the terminology know-ledge and the related understanding. An important factor for thesis is the view of communication between both parts, students of graphic arts and marketing communications. Conducted research based on in-depth interviews focuses on their sense of comfort, perception of communication and terminology knowledge. In the project part is proposed a manual for marketing oriented students of the subject of Communication Agency, which analyzes the rules in communication in the process of creating visual outputs of the project. The focus of the project is supported by interview with the leader of the Communication Agency. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50290
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|