dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Foltisová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:12Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:12Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42421
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřená na sestavení komunikačního plánu pro založení nové kavárny ve Zlíně. Práce se skládá ze tří částí; teoretické, praktické a projektové. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska z oblasti marketingu, služeb, marketingového mixu, komunikačního mixu, strategického marketingu, situačních analýz, segmentace, marketingového výzkumu a metodiku práce. Praktická část práce zahrnuje vypracování situačních analýz, segmentaci trhu, definování cílové skupiny a výsledky a závěry marketingového výzkumu. Projektová část práce zahrnuje představení konceptu kavárny, marketingový mix kavárny, zvolené prostředky komunikace a sestavení komunikačního plánu. |
|
dc.format |
103 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
sdělení
|
cs |
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
kavárna
|
cs |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
message
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
café
|
en |
dc.title |
Komunikační plán pro založení kavárny Umleto |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan for the Establishment of Umleto Café |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis is focused on creation of communication plan for founding new café in Zlín. Thesis consists of three parts; theoretical, analytical and practical. Theoretical part deals with theoretical basis concerning marketing, services, marketing mix, communication mix, strategic marketing, situational analyses, segmentation process, marketing research and methodology. Practical part of thesis includes implementation of situational analysis, market segmentation, definition of target market segment, and results and conclusion of marketing research. Project part of thesis is focused on introduction of café, marketing mix, chosen communication mix and communicational plan. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50284
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|