Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Diviš, Luboš
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:12Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:12Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42419
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou počátků reklamních forem v antickém Řecku a Římě. Cílem této práce je zjistit, zda je možné rozšířit teorii 4V. Dalším cílem je formulovat doporučení pro změnu současné reklamní praxe za využití metod využívaných ve zkoumaném období. V praktické a projektové části práce jsou použity, historická analý-za, komparativní analýza a sekundární analýza odborných dokumentů. Na základě analý-zami získaných dat, je formulován závěr práce. Tato diplomová práce doporučuje současné reklamní praxi, podle vzoru antické reklamy, užívat minimalističtější reklamní sdělení ori-entované přímo na výrobek či službu. V práci bylo dále zjištěno, že je možné rozšířit stáva-jící teorii 4V o jeden další element, reklamu pomocí word of mouth, a formulovat tak teorii 5V |
|
dc.format |
74 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Plakáty
|
cs |
dc.subject |
Novinová reklama
|
cs |
dc.subject |
Billboardy
|
cs |
dc.subject |
Word of mouth reklama
|
cs |
dc.subject |
Teorie 4V
|
cs |
dc.subject |
Vyvolávači
|
cs |
dc.subject |
Výrobní značky
|
cs |
dc.subject |
Vystavování
|
cs |
dc.subject |
Vývěsní štíty
|
cs |
dc.subject |
Poster
|
en |
dc.subject |
Newspaper advertisement
|
en |
dc.subject |
Billboards
|
en |
dc.subject |
Word of mouth advertisement
|
en |
dc.subject |
4V theory
|
en |
dc.subject |
Barkers
|
en |
dc.subject |
Brands
|
en |
dc.subject |
Display
|
en |
dc.subject |
Shop signs
|
en |
dc.title |
Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě |
|
dc.title.alternative |
Original Aspects of Advertising Used in Ancient Greece and Rome |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is concerned with the origin of forms of advertising in the ancient Gre-ece and Rome. The aim of this thesis is to find out if there is a possibility of broadening the existing 4V theory. Another aim of this thesis is to propose a change to the current adverti-sing practice, that originates in the concerned time period. There are historical analysis, comparatice analysis and secondary anylysis of the source texts used in the practical and project part of this thesis. Conclusion of the thehis is formed based on the data created by the use of the analyses. Thesis proposes to use more minimalistic advertisement aimed primarily on the product or service offered. This proposal to the current advertising practice is based on the advertising practice of ancient Greece and Rome. It was also found out that the broadening of 4V theory is possible by inclusion of word of mouth advertising. This way a new 5V theory can be created. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50282
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account