Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Bodnarová, Nadija
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:11Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:11Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42403
dc.description.abstract Tématem této práce je zkoumání vlivu dětí na spotřebitelské chování v rodině. Cílem práce je zjištění faktorů, jenž formují spotřebitelské chování rodiny a identifikace míry vlivu a působení dítěte na nákupní rozhodnutí rodičů. Jako cílová skupina byli zvoleni rodiče a děti ve věku 6-10 let. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska problematiky chování spotřebitele. Pozornost je věnována modelům vnímání spotřebitele a predispozicím ke spotřebnímu jednání, dále pak rodině jako modelu spotřebitelského chování a v neposlední řadě charakteristice vývoje dítěte jako spotřebitele a jeho role ve spotřebitelském chování rodiny. Praktická část se zabývá analýzou výsledků výzkumu zaměřeného na interakci rodiče a dítěte při spotřebitelském chování. Výzkum proběhl pomocí individuálních rozhovorů, které probíhaly vždy s rodičem a dítětem z oslovených rodin. Projektová část se pak zabývá implementací zjištěných dat a návrhem komunikační strategie sociální kampaně "A jak to vidí vaše děti?" pro organizaci Dům dětí a mládeže Olomouc.
dc.format 88 s. (157 978)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vliv dětí cs
dc.subject spotřebitelské chování v rodině cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject konzumerismus cs
dc.subject Children's influence en
dc.subject Family Consumer Behaviour en
dc.subject Buying Behaviour en
dc.subject Social Marketing en
dc.subject Consumerism en
dc.title Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině
dc.title.alternative The Influence of Children on Consumer Behaviour in the Family
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the topic family consumer behaviour and children's influence on it. The aim of this thesis is to explore the factors, which form the consumer behaviour of the family and to identify the level of children's influence of parents' buying decision. As a target group were chosen parents and kids in the age of 6-10 years old. The theoretical part deals with the theoretical background of the problem consumer behaviour. The attention is focused on the models of the perception of the customer and predisposition of its practise, then the family as a role model for the consumer behaviour and last but not least the characteristic of the child's development as a consumer and description of its role in the family decision making. The practical part is conducted the analysis of the marketing research focused on the interaction between children and parents in consumer behaviour. The research was realized with the individual interviews with one of the parent and child from the addressed families. The project part of the thesis is based on the results from the marketing research and it presents the suggestion of communication strategy for the social campaign for Dům dětí a mládeže named "A jak o vidí vaše děti?"
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50265
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
bodnarová_2018_dp.zip 312.7Mb Unknown View/Open None
bodnarová_2018_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
bodnarová_2018_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account