dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Střížová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T16:59:10Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4236
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce má název Expanze firmy D+K Drmela, s.r.o. na kuvajtský trh. Je velmi náročné na tyto trhy vstoupit, udržet se na nich a dále je rozvíjet. Díky projektu, který je v této diplomové práci vypracován, bych chtěla dopomoci firmě D+K Drmela, s.r.o., k průniku do oblasti Perského zálivu, konkrétně pak do Kuvajtu a najít tam smluvního distributora. Teoretická část se zabývá problematikou vstupu na zahraniční trhy, mezinárodním marketingem a riziky spojenými s mezinárodním trhem, praktická část pak analyzuje postavení firmy D+K Drmela, s.r.o. na českém trhu a současnou situaci na trhu kuvajtském. Ze získaných výsledků je pak navržen projekt, který je následně podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
82 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1218361 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 |
|
dc.subject |
Mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
platební podmínky a nástroje
|
cs |
dc.subject |
rizika
|
cs |
dc.subject |
podpora exportu
|
cs |
dc.subject |
zahraniční obchod
|
cs |
dc.subject |
zahraniční trh
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
International marketing
|
en |
dc.subject |
terms of payment and instruments
|
en |
dc.subject |
risks
|
en |
dc.subject |
support of export
|
en |
dc.subject |
foreign market
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's model of five forces
|
en |
dc.title |
Expanze firmy D+K Drmela, s.r.o. na kuvajtský trh |
cs |
dc.title.alternative |
Expansion of D+K Drmela, Ltd. to the Kuwait market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ladová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is called Expansion of D+K Drmela, Ltd. to the Kuwait market. It is extremely difficult to enter in these markets, keep up and develop. I would like to help D+K Drmela Ltd. due to the enclosure project to get in a locality of the Persian Gulf. Be specific to Kuwait to find a reseller there. The theoretical part deals with questions of an entry to foreign markets, international marketing and risks connected with an international market. The practical part analyses a position of D+K Drmela Ltd. on the Czech market and a current situation on the Kuwait market, too. Based on the received results is suggested a project which is subsequently put through of cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6087
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|