Asistent pedagoga z pohledu učitelů a žáků základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Asistent pedagoga z pohledu učitelů a žáků základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Valová, Veronika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:07Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:07Z
dc.date.issued 2018-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42294
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zjistit, jaká je dle respondentů pracovní náplň asistenta pedagoga a jaký vliv má jeho práce na výuku žáků. Zda je tato činnost efektivní či nikoliv. První, teoretická část se zabývá vymezením samotné profese asistenta pedagoga, jeho náplní práce, kvalifikačních a osobnostních předpokladů. Druhá, praktická část se zabývá samotným kvantitativním výzkumem zaměřeným na pohled učitelů a žáků na práci asistenta pedagoga působícího na základní škole ve Zlínském kraji, na spolupráci mezi asistentem pedagoga a učitelem, vztahy mezi asistentem pedagoga a žáky a analýze a interpretaci získaných dat.
dc.format 61 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject žák cs
dc.subject učitel cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject integrace cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject pupil en
dc.subject teacher en
dc.subject primary school en
dc.subject inclusion en
dc.subject integration en
dc.subject teaching assistant en
dc.title Asistent pedagoga z pohledu učitelů a žáků základních škol
dc.title.alternative An Assistant of a Teacher from the Perspective of Teachers and Pupils in Primary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2018-06-12
dc.description.abstract-translated The aim ot this bachelor thesis is find out the description of job teacher assistent, job description of teacher assistant and what effect has their work on class, wheter is this work effective or not. The first theoretical part deals with definition of this profession their job desription, qualifying and personality assumptions. The second practical part deals with quantitative research focused on the view of teachers and students on work of teacher assistant who works at school in Zlín Region, on colaboration between teacher assistant and teacher, relations between teacher assistant and students and analysis and interpretation of acquired data.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50104
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-25
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject základní školy cs
local.subject teachers’ assistants en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
valová_2018_dp.pdf 2.838Mb PDF View/Open None
valová_2018_op.docx 17.66Kb Unknown View/Open None
valová_2018_vp.docx 18.70Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account