dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Rotterová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:06Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:06Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42283
|
|
dc.description.abstract |
Analýza úrovně finanční gramotnosti jedince je zaměřena na souvislost se socioekonomickým statusem. V teoretické části je definován pojem finanční gramotnost a popsány jednotlivé oblasti finanční gramotnosti, peněžní gramotnost, cenová gramotnost a rozpočtová gramotnost. Následně jsou rozebrány metody rozvoje finanční gramotnosti, finanční vzdělávání a projekty finanční gramotnosti v neformálním vzdělávání. Dále jsou uvedeny výzkumy v oblasti finanční gramotnosti. V neposlední řadě je rozebrána teorie socioekonomického statusu. Praktická část je věnována výzkumu v kvantitativním pojetí prostřednictvím dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
70 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
finanční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
složky finanční gramotnosti
|
cs |
dc.subject |
finanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
výzkumy finanční gramotnosti
|
cs |
dc.subject |
socioekonomický status
|
cs |
dc.subject |
financial literacy
|
en |
dc.subject |
components of financial literacy
|
en |
dc.subject |
financial education
|
en |
dc.subject |
financial literacy research
|
en |
dc.subject |
socio-economic status
|
en |
dc.title |
Souvislost finanční gramotnosti jedince s jeho socioekonomickým statusem |
|
dc.title.alternative |
The Connection between an Individual's Financial Literacy and Their Socio-Economic Status |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2018-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The analysis of an individual's level of financial literacy is related to the socio-economic status. The theoretical part defines the concept of financial literacy and describes the indi-vidual areas of financial literacy, monetary literacy, price literacy and budget literacy. Methods of developing financial literacy, financial education and financial literacy projects in non-formal education are then analyzed. Listed below are studies in the field of financial literacy. Last, but certainly not least, the theory of socio-economic status is analyzed. The practical part is devoted to research in quantitative conception through questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50091
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
local.subject |
socioekonomické skupiny
|
cs |
local.subject |
finanční gramotnost
|
cs |
local.subject |
socioeconomic groups
|
en |
local.subject |
financial literacy
|
en |