Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Raková, Lucie
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:06Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:06Z
dc.date.issued 2018-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42280
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku syndromu ADHD (Attention Deficit Hyperaktivity Disorder - porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou) a ADD (Attention Deficit Disorder - porucha pozornosti bez hyperaktivity). Popisuje příčiny, projevy, dia-gnostiku syndromu ADHD/ADD a možné metody terapie. Zabývá se specifickými potře-bami dětí se syndromem ADHD/ADD. Zaměřuje se nejen na oblast výchovy v rodinném prostředí, ale především na specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách v podmínkách našeho školství, zjišťuje přístupy a opatření pedagogů v procesech výuky žáků s ADHD/ADD.
dc.format 84
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Porucha pozornosti cs
dc.subject impulzivita cs
dc.subject hyperaktivita cs
dc.subject výchovné přístupy k dětem s ADHD/ADD cs
dc.subject vzdělávání žáků s ADHD/ADD cs
dc.subject rodina cs
dc.subject škola cs
dc.subject Attention disorder en
dc.subject impulsiveness en
dc.subject hyperactivity en
dc.subject educational approaches to children with ADHD/ADD en
dc.subject educating pupils with ADHD/ADD en
dc.subject family en
dc.subject school en
dc.title Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů
dc.title.alternative Educational Specifics of Primary School Pupils with ADHD from Teachers´ Point of View
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Venterová, Lenka
dc.date.accepted 2018-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is aimed at the problematics of the ADHD syndrome (Attention Defi-cit Hyperactivity Disorder) and ADD (Attention Deficit Disorder). It describes the reasons, manifestation, diagnostics of the ADHD/ADD syndrome and the possible methods of its therapy. It deals with the specific problems that the children with ADHD/ADD have. It is not only aimed at the field of education in a family, but mainly at the specifics of educating pupils with ADHD/ADD at elementary schools under the conditions of our educational system, and reveals approaches and measures of teachers in educational processes of pupils with ADHD/ADD.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50088
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-27
local.subject porucha ADD cs
local.subject porucha ADHD cs
local.subject výchovné problémy cs
local.subject základní školy cs
local.subject attention deficit disorder en
local.subject attention deficit hyperactivity disorder en
local.subject educational problems en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
raková_2018_dp.pdf 2.138Mb PDF View/Open None
raková_2018_op.doc 53.5Kb Unknown View/Open None
raková_2018_vp.docx 17.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account