dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Raková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:06Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:06Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42280
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku syndromu ADHD (Attention Deficit Hyperaktivity Disorder - porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou) a ADD (Attention Deficit Disorder - porucha pozornosti bez hyperaktivity). Popisuje příčiny, projevy, dia-gnostiku syndromu ADHD/ADD a možné metody terapie. Zabývá se specifickými potře-bami dětí se syndromem ADHD/ADD. Zaměřuje se nejen na oblast výchovy v rodinném prostředí, ale především na specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách v podmínkách našeho školství, zjišťuje přístupy a opatření pedagogů v procesech výuky žáků s ADHD/ADD. |
|
dc.format |
84 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Porucha pozornosti
|
cs |
dc.subject |
impulzivita
|
cs |
dc.subject |
hyperaktivita
|
cs |
dc.subject |
výchovné přístupy k dětem s ADHD/ADD
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání žáků s ADHD/ADD
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
Attention disorder
|
en |
dc.subject |
impulsiveness
|
en |
dc.subject |
hyperactivity
|
en |
dc.subject |
educational approaches to children with ADHD/ADD
|
en |
dc.subject |
educating pupils with ADHD/ADD
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.title |
Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů |
|
dc.title.alternative |
Educational Specifics of Primary School Pupils with ADHD from Teachers´ Point of View |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Venterová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2018-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is aimed at the problematics of the ADHD syndrome (Attention Defi-cit Hyperactivity Disorder) and ADD (Attention Deficit Disorder). It describes the reasons, manifestation, diagnostics of the ADHD/ADD syndrome and the possible methods of its therapy. It deals with the specific problems that the children with ADHD/ADD have. It is not only aimed at the field of education in a family, but mainly at the specifics of educating pupils with ADHD/ADD at elementary schools under the conditions of our educational system, and reveals approaches and measures of teachers in educational processes of pupils with ADHD/ADD. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50088
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
local.subject |
porucha ADD
|
cs |
local.subject |
porucha ADHD
|
cs |
local.subject |
výchovné problémy
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
attention deficit disorder
|
en |
local.subject |
attention deficit hyperactivity disorder
|
en |
local.subject |
educational problems
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |