Prevence syndromu CAN v základní škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Poláková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:06Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:06Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42279
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Prevence syndromu CAN v základní škole" se zabývá charakteristikou a příčinami syndromu CAN, jednotlivými formami a projevy, následky na dětech a prevencí syndromu CAN v základní škole. Dále je v práci charakterizováno dospívání, jeho specifika a proměny související s tímto vývojovým obdobím. V praktické části práce je prezentováno výzkumné šetření, které zjišťovalo prevenci syndromu CAN na II. stupni v základní škole. Cílem práce je zjistit, zda jsou žáci na II. stupni v základní škole seznamováni s problematikou syndromu CAN, a zda je či nikoli, popřípadě v jaké formě a rozsahu poskytovaná prevence syndromu CAN na této základní škole. |
|
dc.format |
82 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
syndrom CAN
|
cs |
dc.subject |
týrání
|
cs |
dc.subject |
zneužívání
|
cs |
dc.subject |
zanedbávání
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
dospívající
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
CAN syndrome
|
en |
dc.subject |
abuse
|
en |
dc.subject |
abuse
|
en |
dc.subject |
neglect
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
adolescents
|
en |
dc.subject |
pedagogue
|
en |
dc.title |
Prevence syndromu CAN v základní škole |
|
dc.title.alternative |
Prevention of CAN Syndrome in an Elementary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petr Šafránková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis "Prevention of CAN Syndrome in Elementary School" deals with characteristicsv and causes of CAN syndrome, individual forms and manifestations, consequences for childrenand prevention of CAN syndrome in elementary school. Additionally, adolescence, its specifics and changes related to this development period are characterized. In the practical part of the thesis there is presented a research study, which investigated the prevention of CAN syndrome at II. grade in elementary school. The aim of the work is to find out if they are pupilson II. grade at the primary school to become familiar with CAN syndrome and whether or not, or in what form and scope, the prevention of CAN syndrome is provided at this elementary school. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50087
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-23 |
|
local.subject |
týrané děti
|
cs |
local.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
local.subject |
abused children
|
en |
local.subject |
teen-agers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account