Názory učitelů na inkluzivní vzdělávání v základní škole pro děti s poruchou autistického spektra a v běžné základní škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Ondráčková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:06Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:06Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42272
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pomocí kvantitativního výzkumu analyzuje názory učitelů na inkluzivní vzdělávání, přičemž komparuje názory pedagogů ze základní školy pro děti s poruchou autistického spektra a z běžných základních škol. V teoretické části bakalářská práce seznamuje s hlavními pojmy, týkající se analyzované problematiky. Termín "inkluze" je po svém terminologickém vymezení uveden do legislativního kontextu a je zhodnocena současná praxe inkluzivního vzdělávání na českých školách. V samostatné části se práce věnuje vymezení skupiny žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, důraz je přitom kladen na metody jejich vzdělávání. |
|
dc.format |
92 s. (117 492) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
speciální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
porucha autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
inclusive education
|
en |
dc.subject |
special pedagogy
|
en |
dc.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
dc.subject |
autism spectrum disorder
|
en |
dc.title |
Názory učitelů na inkluzivní vzdělávání v základní škole pro děti s poruchou autistického spektra a v běžné základní škole |
|
dc.title.alternative |
Teachers Opinions on Inclusive Education in Elementary School for Children with Autism Spectrum Disorders and the Common Elementary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanková, Magdalena |
|
dc.date.accepted |
2018-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis "The teachers' views on inclusive education at elementary school for children with autistic spectrum disorder and at basic elementary school through quantitati-ve research analyze the views of teachers on inclusive education, comparing the views of teachers from elementary school for children with autistic spectrum disorder and from basic elementary schools. In the theoretical part the bachelor thesis introduces the main concepts concerning the analyzed problem. The term "inclusion" is introduced into the legislative context after its terminological delimitation and the current practice of inclusive education at czech schools is evaluated. In a separate part, the thesis focuses on defining a group of pupils with special educational needs, emphasizing the methods of their education. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50080
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-24 |
|
local.subject |
autistické děti
|
cs |
local.subject |
integrace
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
children with autism
|
en |
local.subject |
integration
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account