Pracovní spokojenost vychovatele dětského domova a jeho pohled na svou profesi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Kučerová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:04Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:04Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42235
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na osobnost vychovatelů dětských domovů v rámci ústavní výchovy. V teoretické části se zabýváme ústavní výchovou, profesí jako důležitou součástí života jedince a osobností vychovatele dětského domova. Na základě teoretických východisek v praktické části prezentujeme výsledky kvalitativního výzkumu ve formě ana-lýzy rozhovorů s vychovateli dětských domovů. Klademe si za cíl zjistit, jak vychovatelé dětských domovů vnímají sami sebe jako vychovatele, jestli jsou v práci spokojeni či nikoli a jaký mají pohled na svou profesi z obecného hlediska. |
|
dc.format |
71 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
pomáhající profese
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
institutional care
|
en |
dc.subject |
children´s home
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
assisting proffessions
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
burnout syndrome
|
en |
dc.title |
Pracovní spokojenost vychovatele dětského domova a jeho pohled na svou profesi |
|
dc.title.alternative |
Job Satisfaction of an Educationist of a Children´s Home |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the personalities of educators from children's homes within an institutional care. The study is based on three aproaches: a theory of the institutional care, a profession as an important role in individual's life, children home educators' perso-nalities. The practical part presents a qualitative research focused on the interviews with educators in children's homes. First aim is to find out how educators perceive themselves in terms of professionalism, second, whether the work satisfies them or not, and their personal view of the children´s home educators' profession. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50030
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|
local.subject |
vychovatelé
|
cs |
local.subject |
dětské domovy
|
cs |
local.subject |
pracovní spokojenost
|
cs |
local.subject |
educators
|
en |
local.subject |
children’s homes
|
en |
local.subject |
job satisfaction
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account