Projekt strategického rozvoje firmy HAMPL-reklamní výroba
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Škutová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T16:49:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T16:49:49Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4222
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje problematice malého a středního podnikání v dnešní době a na základě analýzy teoretických pramenů charakterizuje možné varianty podpory strategického rozvoje malého podnikání. V praktické části je provedena analýza současného stavu strategického rozvoje firmy Hampl-reklamní výroba, popsány aktuální projektové příležitosti firmy a zhodnoceny možnosti financování. Dále je zpracován projekt strategického rozvoje firmy, který je možné předložit k žádosti o podporu ze strukturálních fondů Evropské unie. Na závěr práce jsou uvedena některá doporučení ke zlepšení současného stavu. |
cs |
dc.format |
84 s. |
cs |
dc.format.extent |
2351668 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
malé a střední podnikání
|
cs |
dc.subject |
podpora malého a středního podnikání
|
cs |
dc.subject |
strategický rozvoj
|
cs |
dc.subject |
small and medium entrepreneurs
|
en |
dc.subject |
grant-in-aid
|
en |
dc.subject |
strategic development
|
en |
dc.title |
Projekt strategického rozvoje firmy HAMPL-reklamní výroba |
cs |
dc.title.alternative |
Project of strategic development of the firm HAMPL-promotional production |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis is addressed to a small and medium entrepreneurs issue these days and on the basis of a theoretical sources analysis it characterizes possible variants of strategic enterprise development. In the practical part,there is performed an analysis of the present state of strategic development of the firm Hampl-reklamní výroba, there is defined firm's actual project opportunities of financing. Next there is worked up a project of strategic firm's development. It is possible to enclose this project to application for grant-in-aid of Structural Funds EU. In conclusion of the thesis, there are indicated some recommendations to improve present situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5981
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account