dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Kašná, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:04Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:04Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42228
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na úroveň finanční gramotnosti žáků 1. stupně základních škol. Teoretická část je rozdělena do 3 částí, které definují pojem finanční gramotnost, finanční IQ, vysvětlují pojem finanční vzdělávání, důsledky zadluženosti a možnosti prevence před zadlužováním. Dále se teoretická část zabývá rodinným rozpočtem a implementací finanční gramotnosti do výchovy a vzdělávání prostřednictvím Standardů finanční gramotnosti a jejich začleněním do rámcového vzdělávacího programu. Praktická část se skládá z výzkumného šetření provedeného kvantitativní metodou výzkumu. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
59 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
finanční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
finanční IQ
|
cs |
dc.subject |
finanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
osobní bankrot
|
cs |
dc.subject |
exekuce
|
cs |
dc.subject |
potřeby
|
cs |
dc.subject |
kapesné
|
cs |
dc.subject |
standardy finanční gramotnosti
|
cs |
dc.subject |
financial literacy
|
en |
dc.subject |
financial IQ
|
en |
dc.subject |
financial education
|
en |
dc.subject |
personal bankruptcy
|
en |
dc.subject |
execution
|
en |
dc.subject |
needs
|
en |
dc.subject |
pocket money
|
en |
dc.subject |
financial literacy standards
|
en |
dc.title |
Výchova k finanční gramotnosti žáků 1. stupně základních škol |
|
dc.title.alternative |
Financial Literacy Education of Pupils in the 1st Grade of Primary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2018-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the level of financial literacy of 1st grade elementary school pupils. The theoretical section is devided into 3 parts which define the concept of financial literacy, financial IQ, explain the concept of financial education, consequences of indebtedness and possibilities for prevention of over-indebtedness. Furthermore, the theoretical section deals with family budget and implemetation of financial literacy in education through Financial Literacy Standards and their integration in the Framework Educational Program. The practical section consists of research which is carried out in a quantitative research method. The research is carried out using questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50022
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-23 |
|
local.subject |
děti mladšího školního věku
|
cs |
local.subject |
finanční vzdělávání
|
cs |
local.subject |
younger school age children
|
en |
local.subject |
financial education
|
en |