Analýza cestovního ruchu ve Velkých Karlovicích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Václavík, Antonín
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:03Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:03Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42201
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se týká tématu "Analýza cestovního ruchu ve Velkých Karlovicích". Teoretická část práce je zaměřená na definici a charakteristiku cestovního ruchu a jeho služeb, včetně služeb ubytovacích, stravovacích a informačních. Dále je v první části charakterizován marketingový mix 4P a SWOT analýza. V části druhé je představena obec s největší rozlohou v České Republice Velké Karlovice s její pamětihodnostmi. Dále je provedeno dotazníkové šetření ohledně poskytovaných služeb a spokojenosti návštěvníků, které má představovat současný rozvoj cestovního ruchu ve spolupráci s Resortem Valachy ve Velkých Karlovicích. Z dotazníkového šetření vychází SWOT analýza obce. |
|
dc.format |
88 s.(99 825 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
služby cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
Velké Karlovice
|
cs |
dc.subject |
Resort Valachy
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
tourist services
|
en |
dc.subject |
Velké Karlovice
|
en |
dc.subject |
Resort Valachy
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza cestovního ruchu ve Velkých Karlovicích |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Tourism in Velké Karlovice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with the theme "Analysis of Tourism in Velké Karlovice". The theoretical part is focused on the definition and characteristics of tourism and its services, including accommodation, catering and information services. In the first part, the marketing mix 4P and SWOT analysis are characterized. In the second part the village Velké Karlovice, which is the largest village in the Czechia, with its sights is presented. In addition, a questionnaire survey is conducted on the services provided and the satisfaction of the visitors, which represent the current development of tourism in cooperation with Resort Valachy in Velké Karlovice. The SWOT analysis of the village is based on the questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49984
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account