Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Chramostová, Natalie
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:03Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:03Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42193
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit v mikroregionu Království. Jejím cílem je na základě výsledků analýzy navrhnout doporučení, která by směřovala ke zlepšení současného stavu marketingových aktivit mikroregionu Království a napomohla tak k jeho rozvoji. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou a zvláštní pozornost je věnována závěrečným doporučením. Teoretická část je zpracována podle odborné literatury, která obsahuje teoretické informace a poznatky týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho prvků, marketingového prostředí a marketingového řízení. Část praktická čerpá z části teoretické. V ní jsou charakterizovány jednotlivé obce nacházející se v mikroregionu Království, provedena analýza současného stavu marketingových aktivit a na závěr autorkou navrhnutá závěrečná doporučení týkající se právě marketingových aktivit. |
|
dc.format |
71 s. (85 649 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingové aktivity
|
cs |
dc.subject |
mikroregion Království
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing activities
|
en |
dc.subject |
microregion Království
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Activities in the Mikroregion Království |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurigová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing activities in the microregion Království. Its aim is to propose the recommendations based on the results of the analysis, which would improve the current state of marketing activities of microregion Královstí and help its development. The thesis is divided into two parts theoretic part and practical part, and the special focus is aimed on the final recommendations. The theoretic part is based on the academic literature which consist of the theoretic information and knowledge of marketing, marketing mix and its elements, marketing environment and marketing management. The practical part derives from the theoretical one. There, the individual villages of the microregion Království are characterized, the analysis of the current state of marketing activities is proposed and finally, the final recommendations of marketing activities are stated by the author. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49975
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account