Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Chramostová, Natalie
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:03Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:03Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42193
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit v mikroregionu Království. Jejím cílem je na základě výsledků analýzy navrhnout doporučení, která by směřovala ke zlepšení současného stavu marketingových aktivit mikroregionu Království a napomohla tak k jeho rozvoji. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou a zvláštní pozornost je věnována závěrečným doporučením. Teoretická část je zpracována podle odborné literatury, která obsahuje teoretické informace a poznatky týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho prvků, marketingového prostředí a marketingového řízení. Část praktická čerpá z části teoretické. V ní jsou charakterizovány jednotlivé obce nacházející se v mikroregionu Království, provedena analýza současného stavu marketingových aktivit a na závěr autorkou navrhnutá závěrečná doporučení týkající se právě marketingových aktivit.
dc.format 71 s. (85 649 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject marketingové aktivity cs
dc.subject mikroregion Království cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing environment en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing management en
dc.subject marketing activities en
dc.subject microregion Království en
dc.title Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království
dc.title.alternative Analysis of Marketing Activities in the Mikroregion Království
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurigová, Zuzana
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing activities in the microregion Království. Its aim is to propose the recommendations based on the results of the analysis, which would improve the current state of marketing activities of microregion Královstí and help its development. The thesis is divided into two parts theoretic part and practical part, and the special focus is aimed on the final recommendations. The theoretic part is based on the academic literature which consist of the theoretic information and knowledge of marketing, marketing mix and its elements, marketing environment and marketing management. The practical part derives from the theoretical one. There, the individual villages of the microregion Království are characterized, the analysis of the current state of marketing activities is proposed and finally, the final recommendations of marketing activities are stated by the author.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49975
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
chramostová_2018_dp.pdf 3.489Mb PDF View/Open None
chramostová_2018_op.docx 22.82Kb Unknown View/Open None
chramostová_2018_vp.docx 21.94Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account