Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely v internetovém obchodě balicekzdravi.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Gettlerová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:02Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42188
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely společnosti Balí-čekzdraví.cz. Teoretická část je zaměřena na online marketing a sociální sítě, jejich vývoj a základní charakteristiky. V praktické části jsou předloženy informace o vybrané společnosti, její historii a cíle. Dále jsou poznatky z teoretické části využity pro analýzu webových stránek a sociálních sítí. Práce také obsahuje dotazníkové šetření a doporučující návrhy pro zlepšení současné situace firmy. |
|
dc.format |
64 s. (11 595 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Internet advertising
|
en |
dc.subject |
influencer
|
en |
dc.title |
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely v internetovém obchodě balicekzdravi.cz |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Social Media and Their Use for Marketing for Online Shop balicekzdravi.cz |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2018-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the use of social networks for marketing purposes for the corporation Balíčekzdraví.cz. The theoretical part is focused on online marketing and social networks, their development and basic characteristics. In the practical part, it presents information about the selected company, its history and objectives. Further, knowledge from the theoretical part is used for analysis of websites and social networks. The thesis also contains questionnaire surveys and suggestions for improving the current situation of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49969
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account