Analýza marketingové komunikace podniku XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bartók, Ottó
|
|
dc.contributor.author |
Vítová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:02Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42175
|
|
dc.description.abstract |
Vývoj marketingové komunikace nutí podniky na tyto změny včas a efektivně reagovat. Společnosti musí umět chytře využít nástrojů komunikačního mixu a znát zákazníky i kon-kurenci, aby si dokázaly udržet postavení na trhu. V teoretické části této bakalářské práce jsou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace a nových trendů a následně je představena situační SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Praktická část se orientuje především na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti do března 2018. Na základě vyhodnocení všech užitých analýz je vypracován návrh na zlepšení, který má vést k zvýšení obratu a povědomí o společnosti. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Svět plodů
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
přírodní potraviny
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
Svet plodu
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace podniku XY |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication for the Company XY |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2018-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Development of marketing communication forces businesses to respond to these changes in a timely and effective manner. Companies must be able to use right tools of communication mix and know both customers and competitors in order to maintain their position on the market. The theoretical part is concerned of concepts of marketing, marketing communica-tion and new trends and highlight situation SWOT analysis and Porter's model of five for-ces. The practical discussion focuses mainly on the analysis of marketing communication of the selected company until March 2018. On the basis of the evaluation of the analyzes used, a proposal for improvement is drawn up. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49941
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account