Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matošková, Jana
dc.contributor.author Směšná, Petra
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:01Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:01Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42166
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele. Na základě obsahové analýzy literárních zdrojů byla stanovena teoretická východiska a definovány hypotézy. Následně, na základě rozhovorů s personálním manažerem, analýzy interních materiálů a osobní odborné praxe byly popsány faktory, které mohou ovlivnit atraktivitu firmy jako zaměstnavatele. Pro zjištění vnímání atraktivity zaměstnavatele stávajícími zaměstnanci bylo použito dotazníkové šetření. Pro vyhodnocení byly použity průměrné hodnoty, hodnoty směrodatné odchylky a reliability. Hypotézy stanovené na základě teoretických poznatků byly ověřeny pomoci korelační analýzy. Ukázalo se, že největší vliv na atraktivitu zaměstnavatele má spokojenost zaměstnanců a společenská odpovědnost organizace. Firmě bylo pro zvýšení její atraktivity jako zaměstnavatele doporučeno nabídnout zaměstnancům benefity, o které sami projevili zájem, umožnit kariérní růst ve firmě a využívat sociální média.
dc.format 71 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení lidských zdrojů cs
dc.subject personální marketing cs
dc.subject atraktivita zaměstnavatele cs
dc.subject značka zaměstnavatele cs
dc.subject fluktuace cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject Human Resources Management en
dc.subject Personal Marketing en
dc.subject Employer Brand Image en
dc.subject Fluctuation en
dc.subject Social Media en
dc.title Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele
dc.title.alternative The Employer Brand Image Analysis of a Chosen Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horák, Martin
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the employer brand image analysis of a chosen company. Based on the content analysis of literary sources, the theoretical basis and the hypothesis were defined. Subsequently, on the information gathered during interviews with the human resources manager, the analysis of internal materials and professional practice, factors influencing the employer brand image were described. A questionnaire survey was used to identify the employer's brand image of existing employees. Average values, standard deviation, and reliability were used for the evaluation. Hypotheses determined on the basis of theoretical knowledge were verified by correlation analysis. The results showed that employee satisfaction and corporate social responsibility are the most impactful criteria in relation to the employer brand image. In order to increase its attractiveness as an employer, the company was recommended to offer employees the benefits they were interested in, to enable professional growth in the company and to use social media.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49929
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
směšná_2018_dp.pdf 2.528Mb PDF View/Open None
směšná_2018_op.docx 23.17Kb Unknown View/Open None
směšná_2018_vp.docx 22.87Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account