dc.contributor.advisor |
Matošková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Směšná, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:01Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42166
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele. Na základě obsahové analýzy literárních zdrojů byla stanovena teoretická východiska a definovány hypotézy. Následně, na základě rozhovorů s personálním manažerem, analýzy interních materiálů a osobní odborné praxe byly popsány faktory, které mohou ovlivnit atraktivitu firmy jako zaměstnavatele. Pro zjištění vnímání atraktivity zaměstnavatele stávajícími zaměstnanci bylo použito dotazníkové šetření. Pro vyhodnocení byly použity průměrné hodnoty, hodnoty směrodatné odchylky a reliability. Hypotézy stanovené na základě teoretických poznatků byly ověřeny pomoci korelační analýzy. Ukázalo se, že největší vliv na atraktivitu zaměstnavatele má spokojenost zaměstnanců a společenská odpovědnost organizace. Firmě bylo pro zvýšení její atraktivity jako zaměstnavatele doporučeno nabídnout zaměstnancům benefity, o které sami projevili zájem, umožnit kariérní růst ve firmě a využívat sociální média. |
|
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
atraktivita zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
značka zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
fluktuace
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
Human Resources Management
|
en |
dc.subject |
Personal Marketing
|
en |
dc.subject |
Employer Brand Image
|
en |
dc.subject |
Fluctuation
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.title |
Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele |
|
dc.title.alternative |
The Employer Brand Image Analysis of a Chosen Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horák, Martin |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the employer brand image analysis of a chosen company. Based on the content analysis of literary sources, the theoretical basis and the hypothesis were defined. Subsequently, on the information gathered during interviews with the human resources manager, the analysis of internal materials and professional practice, factors influencing the employer brand image were described. A questionnaire survey was used to identify the employer's brand image of existing employees. Average values, standard deviation, and reliability were used for the evaluation. Hypotheses determined on the basis of theoretical knowledge were verified by correlation analysis. The results showed that employee satisfaction and corporate social responsibility are the most impactful criteria in relation to the employer brand image. In order to increase its attractiveness as an employer, the company was recommended to offer employees the benefits they were interested in, to enable professional growth in the company and to use social media. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49929
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|