Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkového oblečení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Pavlíčková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:01Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42165
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování při nákupu značkového oblečení. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro obchodníky se značkovým oblečením na trhu v České republice. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí, teoretické a praktické. K dosažení hlavního cíle byl realizován kvantitativní výzkum metodou dotazníkového šetření. Dále byl proveden i kvalitativní výzkum, a to konkrétně na základě individuálních hloubkových rozhovorů. Díky těmto metodám byly zjištěny potřebné informace. Na základě takto zjištěných skutečností, prostřednictvím výše zmíněných metod a jejich následným zpracováním, bylo možné vypracovat návrhy a doporučení pro obchodníky se značkovým oblečením na trhu v České republice. |
|
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
oblečení
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
individuální hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
clothing
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
in-depth interview
|
en |
dc.title |
Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkového oblečení |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Consumer Behaviour when Buying Branded Clothing |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pechancová, Viera |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis is focused on the Analysis of consumer behaviour when buying branded clothing. The main aim of this thesis is to propose recommendations for marketers with branded clothing on the market in the Czech Republic. The thesis is divided into two separate parts, theoretical and practical. In order to achieve the main objective, quantitative research was carried out using questionnaire survey method. In addition, qualitative research was carried out, specifically on the basis of individual in-depth interviews. On the basis of the data collected throught these methods and their subsequent processing, it was possible to propose recommendations for traders with branded clothing on the market in the Czech Republic. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49926
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account