dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Habartová, Regína
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:01Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:01Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42164
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem výchovy dětí ve školním věku. Cílem práce je zjistit výchovné metody rodičů dětí v mladším školním věku. V teoretické části jsou vymezeny pojmy výchova, rodina, a dítě v mladším školním věku. Teoretická část dále popisuje funkce rodiny, role rodičů, socializaci v rodině, výchovné styly, hranice ve výchově, od-měny a tresty ve výchově, změny v období mladšího školního věku a efektivní komunikaci mezi rodičem a dítětem v mladším školním věku. V empirické části je prezentován a vy-hodnocen kvantitativní výzkum, realizován dotazníkovým šetřením u rodičů dětí v mladším školním věku Zlínského kraje. |
|
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mladší školní věk
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
tresty
|
cs |
dc.subject |
odměny
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
younger school age
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
treats
|
en |
dc.subject |
punishment
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Výchovné metody rodičů dětí školního věku |
|
dc.title.alternative |
Educational Parental Methods for School Age Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haburajová Ilavská, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2018-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the theme of education of school age kids. The target is to find out parents pedagogical methods for kinds in younger school age. The theoretical part defines ideas of the bringing up, the family and younger school age kid. The theoretical part further describes family fiction, parents positions, socialization in family, bringing up methods and limits, treats and punishment in bringing up , transformation in younger scho-ol age and effective comunication between the parent and younger school age kids. The empirical part presents an evaluation of quantitative surfy, realized by questionary research on parents of younger scchool age children in Zlins district. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
49925
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-24 |
|
local.subject |
děti mladšího školního věku
|
cs |
local.subject |
výchovný styl v rodině
|
cs |
local.subject |
odměny a tresty
|
cs |
local.subject |
younger school age children
|
en |
local.subject |
parenting style
|
en |
local.subject |
rewards and punishments
|
en |