Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Majerová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:01Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42161
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti vybrané společnosti, která působí na českém trhu v oblasti telekomunikací. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast konkurenceschopnosti společnosti a následná formulace teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu konkurenceschopnosti vybrané společnosti na trhu a následné vyhodnocení výsledků realizovaných analýz. V této části práce byly aplikovány vybrané strategické marketingové analýzy zaměřené na výzkumný problém. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu |
|
dc.format |
74 s. (18 218 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
McKinsey 7S
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
STP analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
McKinsey 7S
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
STP analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Forces
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Competitiveness of the Chosen Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rufer, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis concentrates on the analysis of the competitiveness of a selected company providing telecommunication services in the Czech Republic. The aim of the theoretical part was to compile a literature research about competitiveness, and to form a theoretical basis for the practical part. Goal of the practical part was analysis of the current company's market situation including evaluating analysis results. In this part of the thesis were implemented selected strategic marketing analysis focused on given research problem. The final part of the thesis is devoted to recommendations aiming improvement of the company's current position on the market. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49922
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account