Analýza reklamních systémů AdWords a Sklik

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza reklamních systémů AdWords a Sklik

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Miloslav
dc.contributor.author Jíša, Marek
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:00Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42138
dc.description.abstract Teoretická část bakalářské práce se zabývá online marketingem, jeho definicí a uvedením možností využití marketingu na internetu, sociálním sítím a detailněji se věnuje problematice PPC kampaní a jednotlivým reklamním systémům. V praktické části se poté věnuje hlavnímu cíli, a to analýze reklamních systémů AdWords a Sklik. A následně navrhnutí kampaní, strategie a rozpočtu pro vybrané odvětví v České Republice.
dc.format 54
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Online marketing cs
dc.subject PPC systémy cs
dc.subject AdWords cs
dc.subject Sklik cs
dc.subject Klíčová slova cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Online marketing en
dc.subject PPC systems en
dc.subject AdWords en
dc.subject Sklik en
dc.subject KeyWords en
dc.title Analýza reklamních systémů AdWords a Sklik
dc.title.alternative Analysis of AdWords and Sklik Advertising Systems
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bartók, Ottó
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated The theoretical part of bachelor thesis deals with online marketing, its definition and marketing possibilities on the Internet, social networks and more specifically deals with PPC campaigns and individual advertising systems. The practical part then focuses on the main goal and it's analysis of AdWords and Sklik advertising systems. And then suggests types of campaigns, strategies, and budget for selected industry in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49884
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
jíša_2018_dp.pdf 3.079Mb PDF View/Open None
jíša_2018_op.docx 23.20Kb Unknown View/Open None
jíša_2018_vp.pdf 196.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account