Analýza cestovního ruchu v Malenovicích u Zlína

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza cestovního ruchu v Malenovicích u Zlína

Show simple item record

dc.contributor.advisor Němcová, Jana
dc.contributor.author Bartíková, Markéta
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:00Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42126
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat cestovní ruch v Malenovicích u Zlína. Práce je rozdělena do dvou částí. Část teoretická je věnována zejména základním pojmům z oblasti cestovního ruchu, typologii cestovního ruchu a marketingovému mixu. Praktická část je zaměřena na charakteristiku Malenovic a na popis turistických památek i dalších charakteristik dané lokality, které jsou významné pro její rozvoj. Praktická část obsahuje také dotazníkové šetření a SWOT analýzu. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena opatření, která by měla přispět k rozvoji cestovního ruchu i ke zlepšení propagace a návštěvnosti dané oblasti.
dc.format 95 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Zlín-Malenovice cs
dc.subject tourism en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Zlín-Malenovice en
dc.title Analýza cestovního ruchu v Malenovicích u Zlína
dc.title.alternative Analysis of Tourism in Malenovice near Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor thesis is to analyze tourism in Malenovice near Zlín. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is devoted mainly to the basic concepts of tourism, tourism typology and marketing mix. The practical part is focused on the characteristics of Malenovice and on the description of the tourist monuments and other characteristics of the locality that are important for its development. The practical part also includes questionnaire survey and SWOT analysis. On the basis of the findings, measures are proposed to contribute to the development of tourism as well as to the promotion and visibility of the area.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49868
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
bartíková_2018_dp.pdf 5.312Mb PDF View/Open None
bartíková_2018_op.docx 21.89Kb Unknown View/Open None
bartíková_2018_vp.docx 28.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account