Zvýšení atraktivity regionu Kyjovsko z pohledu cestovního ruchu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rybářová, Andrea
|
|
dc.contributor.author |
Hrušková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T16:43:28Z |
|
dc.date.available |
2014-05-04T23:00:30Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4201
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se věnuji projektu, který povede ke zvýšení atraktivity regionu Kyjovsko z hlediska cestovního ruchu. V teoretické části získávám poznatky z oblasti cestovního ruchu - co to cestovní ruch je, členění cestovního ruchu. Dále svou pozornost věnuji marketingu a službám v oblasti cestovního ruchu, seznamuji se s analýzou cestovního ruchu, zejména pak SWOT analýzou. V teoretické části se již soustředím na region Kyjovsko, jeho charakteristiku - vymezení silných a slabých stránek, příležitostí a ohrožení. Poté následuje projekt, který povede k rozvoji cestovního ruchu v regionu. |
cs |
dc.format |
74 s. |
cs |
dc.format.extent |
616970 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014 |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
region Kyjovsko
|
cs |
dc.subject |
projekt rozvoje regionu
|
cs |
dc.subject |
travelling
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Kyjov region
|
en |
dc.subject |
development project
|
en |
dc.title |
Zvýšení atraktivity regionu Kyjovsko z pohledu cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
Increase attractive of Kyjov region in tourist trade |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my essay I write about the project which can increase interest in Kyjov region. In the first part I get theoretic knowledges about travelling - what is travelling, parts of travelling. Further I get knowledges about marketing and services in travelling, analysis of travelling and SWOT analysis. In the next part I describe Kyjov region - its strenghts and weaknesses, opportunities and threats. At the end there is a project which can increase interest in region. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6512
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account