A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model"

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Bartoš, Filip
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:48Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:48Z
dc.date.issued 2017-11-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41850
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem "Analýza optimalizace pro vyhledávače e-shopu Astra Model" rozebírá vybraný kanál a nástroj digitálního marketingu pro vybraný elektronický obchod. V teoretické části je díky odborné literatuře definován obecně e-shop, digitální marketing a jejich funkce, podrobně je poté rozebrána optimalizace pro vyhledávače jako součást digitálního marketingu. V praktické části je nejprve popsána společnost, funkce jejího e-shopu a cíle optimalizace. Následně autor popisuje v jednotlivých krocích fáze optimalizace a provedené změny na e-shopu. Díky vybraným nástrojům poté podrobně hodnotí jejich vliv, úspěch či neúspěch. Na základě výsledků doporučuje další kroky k zlepšení optimalizace a výkonu e-shopu.
dc.format 55 stran (55 000 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SEO cs
dc.subject SERP cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject SEO en
dc.subject SERP en
dc.subject e-commerce en
dc.subject e-shop en
dc.subject digital marketing en
dc.subject online marketing en
dc.title A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model"
dc.title.alternative A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop Astra Model
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2018-06-11
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis called "A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop Astra Model" deals with chosen digital marketing channel and tool for chosen electronic store. In theoretical part is briefly defined e-shop, digital marketing and their function thanks to literature. Further is search engine optimization as a part of digital marketing analyzed in detail. In analytical part is described company, function of its e-shop and goals of optimization at first. Then author describes particular phases of optimization and executed changes on e-shop. After that is through chosen tools evaluated success or failure and influence in detail. Further steps in improving optimization and performance of e-shop are recommended based on previous results.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 49446
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-02
local.subject elektronický obchod cs
local.subject elektronika cs
local.subject SEO (optimalizace pro vyhledávače) cs
local.subject electronic commerce en
local.subject electronics en
local.subject SEO (Search Engine Optimization) en


Files in this item

Files Size Format View Description
bartoš_2018_dp.pdf 3.477Mb PDF View/Open None
bartoš_2018_op.doc 85Kb Unknown View/Open None
bartoš_2018_vp.doc 47.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account