A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model"
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Bartoš, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:48Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:48Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41850
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem "Analýza optimalizace pro vyhledávače e-shopu Astra Model" rozebírá vybraný kanál a nástroj digitálního marketingu pro vybraný elektronický obchod. V teoretické části je díky odborné literatuře definován obecně e-shop, digitální marketing a jejich funkce, podrobně je poté rozebrána optimalizace pro vyhledávače jako součást digitálního marketingu. V praktické části je nejprve popsána společnost, funkce jejího e-shopu a cíle optimalizace. Následně autor popisuje v jednotlivých krocích fáze optimalizace a provedené změny na e-shopu. Díky vybraným nástrojům poté podrobně hodnotí jejich vliv, úspěch či neúspěch. Na základě výsledků doporučuje další kroky k zlepšení optimalizace a výkonu e-shopu. |
|
dc.format |
55 stran (55 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
SERP
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
SERP
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.title |
A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop "Astra Model" |
|
dc.title.alternative |
A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop Astra Model |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis called "A Search Engine Optimization Analysis of the E-shop Astra Model" deals with chosen digital marketing channel and tool for chosen electronic store. In theoretical part is briefly defined e-shop, digital marketing and their function thanks to literature. Further is search engine optimization as a part of digital marketing analyzed in detail. In analytical part is described company, function of its e-shop and goals of optimization at first. Then author describes particular phases of optimization and executed changes on e-shop. After that is through chosen tools evaluated success or failure and influence in detail. Further steps in improving optimization and performance of e-shop are recommended based on previous results. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
49446
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-05-02 |
|
local.subject |
elektronický obchod
|
cs |
local.subject |
elektronika
|
cs |
local.subject |
SEO (optimalizace pro vyhledávače)
|
cs |
local.subject |
electronic commerce
|
en |
local.subject |
electronics
|
en |
local.subject |
SEO (Search Engine Optimization)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account