dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Švarc, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:48Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:48Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41833
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce je zjistit, zda Romové, kteří prošli dětským domovem, jsou po ukončení ústavní výchovy úspěšnější, než Romové, kteří vyrůstali ve svých rodinách. Oslovili jsme náhodným výběrem pět dětských domovů ze Zlínského kraje a pět sociálních úřadů, kdy jsme zjišťovali, jestli Romové z dětských domovů jsou úspěšnější po ukončení povinné školní docházky, zda ukončí či neukončí středoškolské vzdělání, než Romové, kteří byli vychováváni ve svých rodinách. Praktická část práce byla zpracována kvantitativní dotazníkovou metodou, kdy ke kvalifikaci údajů byla zvolena matematicko statistická metoda. |
|
dc.format |
63 s. (99 410 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dětský domov
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
ukončené základní vzdělání
|
cs |
dc.subject |
Romská populace
|
cs |
dc.subject |
OSPOD okresní správa právní ochrany dětí
|
cs |
dc.subject |
Childrens House
|
en |
dc.subject |
constutional opbringing
|
en |
dc.subject |
finished elementary education
|
en |
dc.subject |
Gypsy community
|
en |
dc.subject |
OSPOD regional administration for protection of children
|
en |
dc.title |
Úspěšnost romských dětí z dětských domovů po ukončení ústavní péče |
|
dc.title.alternative |
Success Rate of Romany Children after Terminattion of Institutional Care |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Blaštíková, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of diploma is out, if Gipsies, who in Children´s House successful, that Gypsies, who grew up in their own familles. We asked randomly chosen 5 Children Houses in Zlínský kraj and 5 social institutions, where we were trying to figure out wheter Gypsies from Children Houses are more prepared for life that Gypsies raised in their familles. Practikal part of the work was manadet through quantitative method for the qualification of the answers, we used mathematical statistic method. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
49425
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
local.subject |
romské děti
|
cs |
local.subject |
děti z dětských domovů
|
cs |
local.subject |
přechod do samostatného života
|
cs |
local.subject |
životní etapy
|
cs |
local.subject |
úspěch
|
cs |
local.subject |
Romani children
|
en |
local.subject |
children from children's home
|
en |
local.subject |
passing to individual life
|
en |
local.subject |
phases of life
|
en |
local.subject |
success
|
en |