Úspěšnost romských dětí z dětských domovů po ukončení ústavní péče

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úspěšnost romských dětí z dětských domovů po ukončení ústavní péče

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Švarc, Zdeněk
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:48Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:48Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41833
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je zjistit, zda Romové, kteří prošli dětským domovem, jsou po ukončení ústavní výchovy úspěšnější, než Romové, kteří vyrůstali ve svých rodinách. Oslovili jsme náhodným výběrem pět dětských domovů ze Zlínského kraje a pět sociálních úřadů, kdy jsme zjišťovali, jestli Romové z dětských domovů jsou úspěšnější po ukončení povinné školní docházky, zda ukončí či neukončí středoškolské vzdělání, než Romové, kteří byli vychováváni ve svých rodinách. Praktická část práce byla zpracována kvantitativní dotazníkovou metodou, kdy ke kvalifikaci údajů byla zvolena matematicko statistická metoda.
dc.format 63 s. (99 410 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Dětský domov cs
dc.subject ústavní výchova cs
dc.subject ukončené základní vzdělání cs
dc.subject Romská populace cs
dc.subject OSPOD okresní správa právní ochrany dětí cs
dc.subject Childrens House en
dc.subject constutional opbringing en
dc.subject finished elementary education en
dc.subject Gypsy community en
dc.subject OSPOD regional administration for protection of children en
dc.title Úspěšnost romských dětí z dětských domovů po ukončení ústavní péče
dc.title.alternative Success Rate of Romany Children after Terminattion of Institutional Care
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated The theme of diploma is out, if Gipsies, who in Children´s House successful, that Gypsies, who grew up in their own familles. We asked randomly chosen 5 Children Houses in Zlínský kraj and 5 social institutions, where we were trying to figure out wheter Gypsies from Children Houses are more prepared for life that Gypsies raised in their familles. Practikal part of the work was manadet through quantitative method for the qualification of the answers, we used mathematical statistic method.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 49425
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-04-20
local.subject romské děti cs
local.subject děti z dětských domovů cs
local.subject přechod do samostatného života cs
local.subject životní etapy cs
local.subject úspěch cs
local.subject Romani children en
local.subject children from children's home en
local.subject passing to individual life en
local.subject phases of life en
local.subject success en


Files in this item

Files Size Format View Description
švarc_2018_dp.pdf 7.013Mb PDF View/Open None
švarc_2018_op.doc 55Kb Unknown View/Open None
švarc_2018_vp.doc 60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account