Předcházení problémů v chování žáků 2. stupně základních škol ve Zlínském regionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Předcházení problémů v chování žáků 2. stupně základních škol ve Zlínském regionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Šerý, Pavel
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:47Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:47Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41827
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem předcházení problémů žáků 2. stupně základních škol ve Zlínském regionu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy přispívající k teo-retickému poznání a pochopení autoevaluačních procesů na základních školách, popisuje zdroje možného problémového chování spojeného s negativním sebevnímáním. Výzkumná část zjišťuje prostřednictvím dotazníkového šetření rizikové a posilující stránky školního života žáků z jejich perspektivy, zjištění informací k cílené a včasné prevenci a intervenci do problémového chování žáků na úrovni školy.
dc.format 105 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject základní škola cs
dc.subject autoevaluace cs
dc.subject výuka cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject školní třídy cs
dc.subject rizikové chování cs
dc.subject riziková mládež cs
dc.subject elementary school en
dc.subject self evaluation en
dc.subject teaching en
dc.subject school climate en
dc.subject classroom climate en
dc.subject risky be-haviour en
dc.subject risk adolescents en
dc.title Předcházení problémů v chování žáků 2. stupně základních škol ve Zlínském regionu
dc.title.alternative Preventing Problem Behaviours of Second Grade Elementary School Students in the Zlín Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Balaban Cakirpaloglu, Irena
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated The thesis deals with problem preventiv of second grade students at elementary school in Zlín region.The theoretical part explains basic concepts which contribute to theoretical knowledge and understanding of auto evaluating processesat elementary schools, describes sourcesof possible risky behaviour connected with negative self perception. The research part determines risky and strengthening aspects of students school life from their per-spective via questionnaires, gaining information to timely prevent and intervene in proble-matic student behaviour at school level.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 49418
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-18
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject prevence sociálně patologických jevů cs
local.subject secondary school en
local.subject pathological social phenomena prevention en


Files in this item

Files Size Format View Description
šerý_2018_dp.pdf 4.192Mb PDF View/Open None
šerý_2018_op.docx 17.93Kb Unknown View/Open None
šerý_2018_vp.docx 18.19Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account