dc.contributor.advisor |
Petr Šafránková, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Silná, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:47Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:47Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41817
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje specifickým činnostem, které vykonávají asistenti pedagoga při práci s žáky s poruchou autistického spektra. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve vymezuje poruchy autistického spektra z obecného hlediska, v následujících kapitolách se zaměřuje na asistenta pedagoga, jeho náplň práce, legislativní ukotvení a na závěr vymezuje specifické činnosti při interakci s žáky s poruchou autistického spektra. Praktická část je tvořena kvalitativním výzkumným šetřením, které má za cíl zjistit tato specifika od asistentů pedagoga. |
|
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
podpůrná opatření
|
cs |
dc.subject |
žák se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
autism spectrum disorders
|
en |
dc.subject |
pedagogical assistant
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
supporting measures
|
en |
dc.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
dc.title |
Specifika činností asistenta pedagoga s žáky s poruchou autistického spektra |
|
dc.title.alternative |
Specifics of Teacher Assistent Activities with Pupils with Autism Spectrum Disorder |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Balaban Cakirpaloglu, Irena |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the specific activities performed by the teacher's assistants in working with pupils with autistic spectrum disorders. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. At first the theoretical part defines the autistic spectrum disorders from a general point of view, in the following chapters it focuses on the pedagogical assistant, his work, legislative anchoring and finally defines specific activities in interaction with pupils with autistic spectrum disorders. The practical part consist of qualitative research which aims at finding out these specifics from the teacher's assistants. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
49401
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
local.subject |
autistické děti
|
cs |
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
asistenti pedagogů
|
cs |
local.subject |
children with autism
|
en |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
teachers’ assistants
|
en |