Specifika činností asistenta pedagoga s žáky s poruchou autistického spektra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika činností asistenta pedagoga s žáky s poruchou autistického spektra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Silná, Veronika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:47Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:47Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41817
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje specifickým činnostem, které vykonávají asistenti pedagoga při práci s žáky s poruchou autistického spektra. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve vymezuje poruchy autistického spektra z obecného hlediska, v následujících kapitolách se zaměřuje na asistenta pedagoga, jeho náplň práce, legislativní ukotvení a na závěr vymezuje specifické činnosti při interakci s žáky s poruchou autistického spektra. Praktická část je tvořena kvalitativním výzkumným šetřením, které má za cíl zjistit tato specifika od asistentů pedagoga.
dc.format 83 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject poruchy autistického spektra cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject integrace cs
dc.subject podpůrná opatření cs
dc.subject žák se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject autism spectrum disorders en
dc.subject pedagogical assistant en
dc.subject integration en
dc.subject supporting measures en
dc.subject pupils with special educational needs en
dc.title Specifika činností asistenta pedagoga s žáky s poruchou autistického spektra
dc.title.alternative Specifics of Teacher Assistent Activities with Pupils with Autism Spectrum Disorder
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Balaban Cakirpaloglu, Irena
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the specific activities performed by the teacher's assistants in working with pupils with autistic spectrum disorders. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. At first the theoretical part defines the autistic spectrum disorders from a general point of view, in the following chapters it focuses on the pedagogical assistant, his work, legislative anchoring and finally defines specific activities in interaction with pupils with autistic spectrum disorders. The practical part consist of qualitative research which aims at finding out these specifics from the teacher's assistants.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 49401
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20
local.subject autistické děti cs
local.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject children with autism en
local.subject pupils with special educational needs en
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View Description
silná_2018_dp.pdf 2.306Mb PDF View/Open None
silná_2018_op.docx 17.41Kb Unknown View/Open None
silná_2018_vp.docx 21.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account