Postoj učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Řepková, Veronika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:46Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:46Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41802
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o postojích učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání předškolních dětí. Teoretická část se zabývá především předškolním vzděláváním a jeho proměnami, dítětem předškolního věku a jeho vývojem a pojednává také o typologii osobnosti pedagogů. Dále se zabývá výchovnými styly, kterými předškolní pedagog ve vzdělávacím procesu působí na dítě. Hlavní podstatou práce je kvantitativní výzkum, který poukazuje na odlišné postoje učitelek mateřských škol k výchově a vzdělávání dětí. Výzkum zkoumá, zda učitelky přistupují k výchově a vzdělávání předškolních dětí více alternativně, nebo používají spíše tradiční styl výchovy.
dc.format 84
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject výchova cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject předškolní pedagog cs
dc.subject postoje cs
dc.subject vyučovací styl cs
dc.subject preschool age en
dc.subject education en
dc.subject training en
dc.subject preschool teacher en
dc.subject attitude en
dc.subject teaching style en
dc.title Postoj učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání
dc.title.alternative Attitude of Teachers of Nursery Schools to Education and Training
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kočvarová, Ilona
dc.date.accepted 2018-05-28
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with attitudes of preschool teachers to the education of preschool children. The theoretical part deals mainly with preschool education and its changes, the child of preschool age and its development and also deals with the typology of the personality of the teachers. It also deals with the educational styles that the preschool teacher in the educational process has on the child. The main feature of this thesis is quantitative research, which points to the different attitudes of preschool teachers to the education of children. The research examines whether teachers are more likely to approach the education of preschool children in alternative way, or whether they are using the traditional style of education.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 49385
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-18
local.subject učitelé mateřských škol cs
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject předškolní pedagogika cs
local.subject preschool teachers en
local.subject women kindergarten teachers en
local.subject preschool education en


Files in this item

Files Size Format View Description
řepková_2018_dp.pdf 2.503Mb PDF View/Open None
řepková_2018_op.docx 17.10Kb Unknown View/Open None
řepková_2018_vp.docx 17.64Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account