Cambridge English Certificates as a Potential Advantage for Employability in the Zlín Region
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Krumpolcová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Lubojatzká, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:46Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:46Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41799
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je výzkum významu jazykových certifikátů Cambridge English a jejich potenciální výhody v procesu přijímaní nových zaměstnanců ve Zlínském kraji. Teoretická část se v prvních kapitolách zabývá organizací Cambridge Assessment a jazykovými zkouškami, které organizace poskytuje. V dalších kapitolách teoretické části se práce zabývá charakteristikou jazykových úrovní Společného evropského referenčního rámce a příslušných zkoušek Cambridge English. Praktická část analyzuje výsledky dotazníkového šetření a hodnotí stanovené hypotézy. |
|
dc.format |
63 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cambridge Assessment
|
cs |
dc.subject |
Společný evropský referenční rámec
|
cs |
dc.subject |
jazykové certifikáty
|
cs |
dc.subject |
hodnocení jazykových schopností
|
cs |
dc.subject |
zaměstnatelnost
|
cs |
dc.subject |
Cambridge Assessment
|
en |
dc.subject |
Common European Framework of Reference
|
en |
dc.subject |
language certificates
|
en |
dc.subject |
language skills assessment
|
en |
dc.subject |
employability
|
en |
dc.title |
Cambridge English Certificates as a Potential Advantage for Employability in the Zlín Region |
|
dc.title.alternative |
Cambridge English Certificates as a Potential Advantage for Employability in the Zlín Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drábková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2018-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor thesis is the investigation of the importance of the Cambridge English language certificates and their potential advantage in the recruitment process in the Zlín region. The first chapters of the theoretical part deal with the Cambridge Assessment organisation and language examinations provided by them. The following chapters of the theoretical part deal with the description of the Common European Framework of Reference language levels and corresponding Cambridge English examinations. The practical part analyses the results of a questionnaire survey and evaluates the hypotheses stated. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
49381
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-30 |
|
local.subject |
CAE (jazyková zkouška)
|
cs |
local.subject |
přijímací řízení
|
cs |
local.subject |
úspěch
|
cs |
local.subject |
Certificate in Advanced English
|
en |
local.subject |
employee selection
|
en |
local.subject |
success
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account