dc.contributor.advisor |
Kráľová, Zdena
|
|
dc.contributor.author |
Juríčková, Katarína
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:45Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:45Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41783
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je nahlédnutí do teorie úzkosti učitelů anglického jazyka, faktorů a ná-sledků provázející tuto psychickou poruchu a v neposlední řadě nabídnout nějaké řešení těchto situací. V teoretické části také najdeme informace o historii učitelské profese zaměřené především na anglický jazyk, kde se dozvíme, jak se různé metody výuky formovaly během doby. Praktická část se zabývá výzkumem úzkosti učitelů anglického jazyka s přihlédnutím k věkové skupině 31 až 40 let. Výzkum pracuje s výsledky dotazníku a škály, které byly distribuovány a následně vyhodnocovány |
|
dc.format |
50 s. (64 529 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Úzkost z mluvení anglického jazyka
|
cs |
dc.subject |
úzkost učitelů
|
cs |
dc.subject |
výuka anglického jazyka v České republice
|
cs |
dc.subject |
učitelská profese
|
cs |
dc.subject |
English speaking anxiety
|
en |
dc.subject |
teacher's anxiety
|
en |
dc.subject |
teaching English in the Czech Republic
|
en |
dc.subject |
teacher's profession
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 31- 40) |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 31- 40) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Masár Machová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2018-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to look into the theory of the English teacher anxiety, factors and consequences that accompany this psychical disorder and to offer a solution for those situations. In the theoretical part, you can find information about the history of the teacher's profession focused mainly on the English language, where we find out how different methods have been formed through the time. The practical part includes the research of the English teacher anxiety with the focus on the age group of 31- 40 years. The research is based on the results of the questionnaire and scale, which were distributed across the teachers and evaluated consequently. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
49361
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2018-05-03 |
|
local.subject |
řečové dovednosti
|
cs |
local.subject |
jazyková výuka
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
speech ability
|
en |
local.subject |
language teaching and learning
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |