Zvýšení návštěvnosti a atraktivity Týdne kultury na Valašsku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Hýblová, Jesika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:43Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:43Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41750
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zvýšením návštěvnosti a atraktivity festivalu Týden kultury na Valašsku. Práce analyzuje stávající nabídku služeb Resortu Valachy, předchozí ročníky festivalu z hlediska návštěvnosti a spokojenosti zákazníků i konkurenční události konající se během letní sezóny v blízkém okolí Velkých Karlovic. Data potřebná pro zpracování analýz byla získána komunikací s marketingovým ředitelem společnosti, dotazníkovým šetřením provedeným společností a analýzou veřejně dostupných dokumentů. Jednotlivé analýzy sloužily jako podklad pro zpracování SWOT analýzy, která poukazuje především na silné a slabé stránky události. Na základě výsledků analytické části práce byla identifikována slabá místa daného eventu, která sloužila jako východisko pro zpracování projektu. Diplomová práce předkládá návrh webových stránek kulturního festivalu a doprovodného programu jako možnosti, která bude potenciálním zákazníkům přinášet nové zážitky. |
|
dc.format |
91 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
doprovodný program
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
kulturní festival
|
cs |
dc.subject |
událost
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
accompanying program
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
cultural festival
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.title |
Zvýšení návštěvnosti a atraktivity Týdne kultury na Valašsku |
|
dc.title.alternative |
The Increasing Attendance and Attractiveness of the Week of Culture in the Wallachia Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vala, Michal |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the increasing attendance and attraction of the Week of culture in the Walachia region. This thesis analyses the current range of services offered by the Resort Valachy, the attendance of the previous years of the festival, customer satisfaction and competitive events, which take place during the summer season nearby Velké Karlovice. The data needed to process the analysis was obtained by communication with the marketing director of the company, through a questionnaire survey and by analyzing publicly available documents. Conslucions of the analysis were used for SWOT analysis which describes the strengths and weaknesses of the event. Based on the results of the analytical part there were identified weak spots of the event. These served as a basis for the project. The diploma thesis presents proposal of the cultural festival website and the accompanying program as an oportunity that will bring new experience to potential customers. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49319
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account