A Business Plan for New Company Fialka, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dokulil, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Kopečková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:39Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:39Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41690
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské bylo vytvoření podnikatelského plánu pro kosmetickou společnost. Na toto téma bylo nahlíženo z teoretického a praktického hlediska. V teoretické části se práce zabývá základními pojmy z prostředí podnikání a jsou zde také popsány základní části podnikatelského plánu. V praktické části je pak sestaven samotný podnikatelský plán pro společnost Fialka, ve kterém jsou podrobně definovány části jako například základní popis společnosti a nabízených produktů, marketingový plán, finanční plán či operační plán. Nechybí zde ani závěrečné vymezení možných risků a jejich evaluace. Cílem práce je vytvořit reálný podnikatelský plan pro kosmetickou společnost na základě provedených analýz. |
|
dc.format |
62 s. (102 871) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
kosmetická společnost
|
cs |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
enterprise
|
en |
dc.subject |
cosmetic company
|
en |
dc.title |
A Business Plan for New Company Fialka, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
A Business Plan for a New Company Fialka s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Papadaki, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2018-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's thesis was to create a business plan for the cosmetic company. The topic was described from the practical and theoretical perspective. The theoretical part focuses on basic terms of business environment and there are also described essential parts of the business plan. In the practical part, there is compiled the business plan for a new company Fialka. There are defined parts of the business plan, such as the basic description of the company and offered products, the marketing plan, the financial plan or the operational plan. There are also concluded possible risks and their evaluation. The aim of this thesis is to create the real business plan for the cosmetic company on the base of accomplished analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
49238
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-04 |
|
local.subject |
podnikatelské plány
|
cs |
local.subject |
kosmetika
|
cs |
local.subject |
marketingové řízení
|
cs |
local.subject |
business planning
|
en |
local.subject |
cosmetics
|
en |
local.subject |
marketing control
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account