[NEOBHÁJENO] Branding a propagace Galerie plastik Hořice

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Branding a propagace Galerie plastik Hořice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vodička, Richard
dc.contributor.author Gregor, Tomáš
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:36Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:36Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41663
dc.description.abstract Tato práce se zabývá identitou Galerie plastik Hořice. V teoretické části nalezneme poznatky z oblasti marketingu a managementu výtvarné instituce. Ty jsou doplněny o terminologii z oblasti brandingu a uživatelského prožitku. Praktická část je věnována návrhu nové vizuální identity a zlepšení designu služeb.
dc.format 55 s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject brand en
dc.subject visual identity en
dc.subject marketing en
dc.subject promotion en
dc.title [NEOBHÁJENO] Branding a propagace Galerie plastik Hořice
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Branding and Promotion of the Sculpture Gallery in Hořice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Cermanová, Jana
dc.date.accepted 2018-06-13
dc.description.abstract-translated The theme of this dissertation is an identity of the Sculpture Gallery in Hořice. The first part of the dissertation is dedicated to the theory of marketing and management aswell as a branding and user experience terminology. In the second part I describe the process of designing the new visual identity and the improvement of user experience.
dc.description.department Ateliér Digitální design
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Digitální design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Digital Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 49203
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2018-05-09
local.subject art marketing cs
local.subject identita organizace cs
local.subject galerie cs
local.subject art marketing en
local.subject corporate identity en
local.subject art galleries en


Files in this item

Files Size Format View Description
gregor_2018_dp.zip 10.32Mb Unknown View/Open None
gregor_2018_op.pdf 150.0Kb PDF View/Open None
gregor_2018_vp.doc 90.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account