dc.contributor.advisor |
Pálka, Přemysl
|
|
dc.contributor.author |
Sedláčková, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:36Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:36Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41662
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti firmy Cykloservis Zlín. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na popis pojmů, jako je konkurence, konkurenční strategie a konkurencí výhoda. Dále popisuje metody zvané marketingový mix, PESTLE analýza, SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a benchmarking. Tyto analýzy jsou následovně aplikovány v praktické části bakalářské práce. Praktická část představuje firmu samotnou a vychází z poznatků teoretické části. Na základě výsledků z provedených analýz jsou závěrem v praktické části zmíněné možné doporučení, které by mohly vést k vyšší konkurenceschopnosti firmy Cykloservis Zlín. |
|
dc.format |
82 473 znaků |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
Competitive Advantage
|
en |
dc.subject |
Competitive strategies
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
PESTLE Analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Forces Model
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.title |
A Competitiveness Analysis of Cykloservis Zlín |
|
dc.title.alternative |
A Competitiveness Analysis of Cykloservis Zlín |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis of the competitiveness of company Cykloservis Zlín. This thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on a description and explanation of terms such as competition, competitive strategies, and competitive advantage. Further it describes methods called marketing mix, PESTLE analysis, SWOT analysis, Porter's Five Forces Model and benchmarking which are subsequently applied on Cykloservis Zlín in the practical part in this bachelor thesis. The practical part introduces the company itself and is based on the findings from the theoretical part. The findings of the analysis will be used as a basis for possible recommendations which could lead into some increase of competitiveness of the company Cykloservis Zlín. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
49202
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-04 |
|
local.subject |
marketing
|
cs |
local.subject |
jízdní kola
|
cs |
local.subject |
marketing
|
en |
local.subject |
bicycles
|
en |