Český film a reklama

DSpace Repository

Language: English čeština 

Český film a reklama

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Černý, Robert
dc.date.accessioned 2010-07-15T16:30:40Z
dc.date.available 2014-04-20T23:00:22Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4165
dc.description.abstract Diplomová práce analyzuje český filmový a reklamní průmysl po roce 2000, hledá mezi nimi souvislosti a snaží se z marketingového i filmařského pohledu najít východisko pro výrobu a exploataci filmového díla na českém trhu i v zahraničí. Věnuje se možnostem financování filmu prostřednictvím reklamy. Nastoluje také otázku, zda má stát podporovat filmové umění a v jaké výši, aby naplnil obsah pojmu "film je kulturní dědictví národa". cs
dc.format 83 cs
dc.format.extent 3466069 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
dc.subject Film cs
dc.subject reklama cs
dc.subject filmové žánry cs
dc.subject marketing filmu cs
dc.subject filmový trh cs
dc.subject Film en
dc.subject advertising en
dc.subject film genres en
dc.subject film marketing en
dc.subject film market en
dc.title Český film a reklama cs
dc.title.alternative Czech film and advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated The diploma thesis analyses the Czech film and advertising industry after the year 2000, it looks for the connections between them and tries to find from the marketing and film in-dustry points of view the solution for the production and exploitation of the film piece in Czech and foreign markets. It focuses on the possibilities of film financing through adverti-sing. It also opens the question whether the state should support the film art and in what amount to be able achieve the idea "the film is the cultural heritage of the nation". en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4930
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
černý_2007_dp.pdfBlocked 3.305Mb PDF View/Open
černý_2007_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
černý_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account