Title: | Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+ |
Author: | Barešová, Petra |
ISBN: | 978-80-7454-719-5 |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/41609 |
Date: | 2010-07-14 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Tato práce se zaměřuje na jedno z často diskutovaných témat 21. století, a to stárnutí populace. Cílem disertační práce je vytvoření modelu etické a efektivní marketingové komunikace zaměřené na cílový segment 55+. Trh nabídky volnočasových služeb byl vybrán jako klíčový trh pro tuto cílovou skupinu, především proto, že právě volnočasové aktivity výrazně ovlivňují způsob a kvalitu života této cílové skupiny obyvatel. Model efektivní a etické marketingové komunikace ukázal, že cílová skupina nejvíce preferuje tištěnou reklamu (letáky a katalogy), novinové články a webové stránky. Z etického hlediska pak tato cílová skupina klade velký důraz na slušnost, morální zásady a pravdivost informací uváděných v reklamách. Tyto nástroje a poznatky mohou firmy a organizace implementovat do svých kampaní marketingové komunikace a lépe tak oslovit tuto skupinu obyvatel.
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
barešová_2017_teze.pdf | 2.441Mb |
View/ |
||
barešová_2017_dp.pdf | 8.780Mb |
View/ |
None | |
barešová_2017_op.pdf | 980.7Kb |
View/ |
None | |
barešová_2017_vp.pdf | 879.7Kb |
View/ |
None |