Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+

Show full item record

Thumbnail
Title: Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+
Author: Barešová, Petra
ISBN: 978-80-7454-719-5
URI: http://hdl.handle.net/10563/41609
Date: 2010-07-14
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count: 44
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Tato práce se zaměřuje na jedno z často diskutovaných témat 21. století, a to stárnutí populace. Cílem disertační práce je vytvoření modelu etické a efektivní marketingové komunikace zaměřené na cílový segment 55+. Trh nabídky volnočasových služeb byl vybrán jako klíčový trh pro tuto cílovou skupinu, především proto, že právě volnočasové aktivity výrazně ovlivňují způsob a kvalitu života této cílové skupiny obyvatel. Model efektivní a etické marketingové komunikace ukázal, že cílová skupina nejvíce preferuje tištěnou reklamu (letáky a katalogy), novinové články a webové stránky. Z etického hlediska pak tato cílová skupina klade velký důraz na slušnost, morální zásady a pravdivost informací uváděných v reklamách. Tyto nástroje a poznatky mohou firmy a organizace implementovat do svých kampaní marketingové komunikace a lépe tak oslovit tuto skupinu obyvatel.

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
barešová_2017_teze.pdf 2.441Mb PDF View/Open
barešová_2017_dp.pdf 8.780Mb PDF View/Open None
barešová_2017_op.pdf 980.7Kb PDF View/Open None
barešová_2017_vp.pdf 879.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account