Charakteristika vybraných alternativních škol a jejich fungování v praxi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Krausová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Dokulilová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-10-04T11:25:09Z |
|
dc.date.available |
2017-10-04T11:25:09Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41554
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem charakteristiky vybraných alternativních škol a jejich fungováním v praxi. V teoretické části práce jsou uvedeny obecné poznatky týkající se alternativního školství, následně pedagogiky Marie Montessori, daltonských škol, waldorfských škol a lesních školek. Dále jsou zde obsaženy informace z vývojové psychologie zabývající se jednotlivými etapami vývoje z období dětství. Teoretickou část zakončuje souhrn poznatků z komunikace. Praktická část obsahuje rozhovory s jednotlivým učiteli a žáky navštěvující vybrané alternativní školy. Hlavním cílem těchto rozhovorů bylo zjistit, do jaké míry se popsaná teorie slučuje s praxí. |
|
dc.format |
91 s. (34 044 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
alternativní školy
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělání
|
cs |
dc.subject |
vývojová psychologie
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
alternative schools
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
developmental psychology
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.title |
Charakteristika vybraných alternativních škol a jejich fungování v praxi |
|
dc.title.alternative |
Characteristics of Selected Alternative Schools and Their Operation in Practice |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2017-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation thesis is focused on a topic of characteristic of selected alternative schools and their practical working. The theoretical part brings an introduction to a general knowledges regarding alternative education, then Maria Montessori pedagogy, dalton schools, waldofr schools and forest kindergarten. After that, there are defined informations of developmental psychology dealing with stage from childhood. The end of theoretical part are knowledges from communication. Furthermore, this thesis contains some interview with teachers and students of selected alternative schools. The main aim of these interviews was to compare theory with practice of selected alternative schools. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45106
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account