Projekt zavedení e-shopu ve firmě Dary kraje s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Gajdošík, Vladimír
|
|
dc.date.accessioned |
2017-10-04T11:25:08Z |
|
dc.date.available |
2017-10-04T11:25:08Z |
|
dc.date.issued |
2017-07-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41550
|
|
dc.description.abstract |
Prodej kvalitních potravin od regionálních zemědělců a pěstitelů není v dnešní době jednoduchou záležitostí. Je to dáno jak přísnou legislativou, tak neznalostí či nezájmem o tuto problematiku ze strany zákazníků. Tato práce je zaměřena na zefektivnění prodeje produktů firmy Dary kraje, aby mohla do budoucna navázat užší spolupráci s dodavateli a samozřejmě přímější komunikaci se zákazníky. Teoretická část obsahuje informace z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na internet. Analytická část zkoumá faktory ovlivňující chod firmy Dary kraje. Projektová část je pak následně věnována nalezení kon-krétního technického řešení pro zavedení e-shopu. |
|
dc.format |
125 s. (188 058 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
ERP
|
cs |
dc.subject |
moderní technologie
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
offline komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
ERP
|
en |
dc.subject |
Modern Technology
|
en |
dc.subject |
Online Communication
|
en |
dc.subject |
Offline Communication
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení e-shopu ve firmě Dary kraje s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Project of Implementation an E-shop in the Company Dary kraje s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2017-09-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
Selling the quality food from local farmers and growers is not nowadays a simple matter. It is due to strict legislation and ignorance or unconcern on this issue by the customers. This thesis is focused on efficiency of sales of company products Dary kraje to be able in the future to establish closer collaboration with suppliers and, of course, more direct communication with customers. The theoretical part contains information related to marketing, focusing on internet. The analytical part examines factors affecting the operation of the company Dary kraje. The project part is then dedicated to finding specific technical solution for implementation of e-shop. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47789
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-08-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account