Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Němčík, Jakub
dc.date.accessioned 2017-10-04T11:25:07Z
dc.date.available 2017-10-04T11:25:07Z
dc.date.issued 2017-07-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41540
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti vybrané společnosti, která působí na českém trhu v odvětví velkoplošného tisku. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše na oblast konkurenceschopnosti společnosti a ná-sledné formulování teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu včetně zhodnocení výsledků analýzy. V této části práce byly implemen-továny vybrané strategické marketingové analýzy zaměřené na daný výzkumný problém. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení zaměřená na zlepšení současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu
dc.format 74
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject benchmarking cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject McKinsey 7S cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Benchmarking en
dc.subject Competitiveness en
dc.subject McKinsey 7S en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject Porter's five forces mod-el en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Competitiveness of the Chosen Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bartók, Otto
dc.date.accepted 2017-09-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis concentrates on analysis of the competitiveness of a selected company, which is operating on the large format printing market. The aim of the theoretical part was to compile a literature research about company competitiveness, and follow-up with formu-lating theoretical basics for the practical part. Goal of the practical part was analysis of the current company's market situation including evaluating analysis results. In this part of the thesis were implemented selected strategic marketing analysis focused on given research problem. Part of this bachelor thesis is also recommendations focused on improving current competitive position of the selected company on the market.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47775
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-08-28


Files in this item

Files Size Format View Description
němčík_2017_dp.pdf 1.325Mb PDF View/Open None
němčík_2017_op.pdf 394.5Kb PDF View/Open None
němčík_2017_vp.docx 27.31Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account