dc.contributor.advisor |
Hromková, Ludmila
|
|
dc.contributor.author |
Petzoldová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T16:27:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T16:27:13Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4153
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je založena na informační rešerši z oblasti prodejních a poprodejních servisů, projektového řízení, reengineeringu a stavebního spoření v České republice a dále na základě konkrétních poznatků z praxe Stavební spořitelny České spořitelny, a.s. Hlavním cílem je na základě provedené analýzy současného stavu prodejních a poprodejních procesů ve Stavební spořitelně České spořitelny, a.s. a na základě zhodnocení předností a nedostatků současného stavu navrhnout reengineering vybraného procesu. |
cs |
dc.format |
97 s. |
cs |
dc.format.extent |
997578 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
stavební spoření
|
cs |
dc.subject |
Stavební spořitelna České spořitelny
|
cs |
dc.subject |
a.s.
|
cs |
dc.subject |
prodejní servis
|
cs |
dc.subject |
poprodejní servis
|
cs |
dc.subject |
reengineering
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
proces
|
cs |
dc.subject |
Bausparen
|
en |
dc.subject |
Stavební spořitelna České spořitelny
|
en |
dc.subject |
a.s.
|
en |
dc.subject |
Verkaufsservice
|
en |
dc.subject |
Service nach dem Verkauf
|
en |
dc.subject |
Reengineering
|
en |
dc.subject |
Projekt
|
en |
dc.subject |
Analyse
|
en |
dc.title |
Projekt prodejního a poprodejního servisu ve společnosti Stavební spořitelna České spořitelny, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Sales process and after sale process project in the company Stavební spořitelna České spořitelny, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vráblík, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2007-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diese Diplomarbeit basiert auf einer Informationsrecherche im Bereich der Verkaufsproze-ssen, Projektmanagements, Reengineering und des Bausparmarkts in der Tschechischen Republik und aufgrund konkreter Erkenntnisse aus der unternehmerischen Praxis der Bausparkasse der Tschechischen Sparkasse ( Stavební spořitelna České spořitelny a.s. ). Das Hauptziel der Diplomarbeit ist es aufgrund einer wissenschaftlichen Analyse der der-zeitigen Verkaufsprozesse und des Services nach dem Verkauf der Bausparkasse der Tschechischen Sparkasse, sowie einer Bewertung von Vorteilen und Nachteilen der jetzi-gen Praxis, ein Reengineering dieser Prozesse vorzuschlagen und dadurch ein optimaleres Verkaufssystem zu entwickeln. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5686
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-05 |
|
utb.result.grade |
A |
|