Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brišová, Hana
dc.contributor.author Holbová, Romana
dc.date.accessioned 2017-10-04T11:25:05Z
dc.date.available 2017-10-04T11:25:05Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41532
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část obsahuje základní teoretické poznatky zpracované z odborné literatury, zaměřující se zejména na pojmy marketingový mix a jeho nástroje, služba, SWOT analýza, PEST analýza a doprava. V praktické části je zahrnutý popis společnosti NIKOLA TRANS s.r.o. a autodopravy. Dále jsou zde teoretické poznatky převedeny do praxe a to provedením analýzy současného stavu marketingového mixu služeb společnosti, SWOT analýzy, PEST analýzy a následně navrhnuty efektivní řešení a doporučení na zlepšení chodu společnosti z pohledu marketingu. Součástí praktické části bakalářské práce je také dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků jeho analýza a doporučení na zdokonalení vztahů se zákazníky.
dc.format 71 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject služba cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject autodoprava cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject service en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject transport en
dc.subject customer en
dc.title Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Mix of Services of NIKOLA TRANS s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2017-09-05
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor´s thesis is to evaluete the current state of the marketing mix of services in a company and to propose its improvement. The theoretical part includes basic theoretical knowledge which has been processed with reference to literature and is focused especially on the concepts of marketing mix and its tools, services, SWOT analysis, PEST analysis and transportation. The practical part includes a description of the company NIKOLA TRANS Ltd. and transport. Theoretical knowledge is converted into practice and it is done by carrying out an analysis of the current state of the marketing mix of the services of the company, SWOT analysis and PEST analysis. Afterwards efficient solutions are suggested and there are also recommendations how to improve the company's operation in terms of marketing. Practical part also includes a customer satisfaction survey, its analysis and recommendations for improving any customers' relations.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47640
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-08-18


Files in this item

Files Size Format View Description
holbová_2017_dp.pdf 2.187Mb PDF View/Open None
holbová_2017_op.pdf 210.6Kb PDF View/Open None
holbová_2017_vp.pdf 253.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account