Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Brišová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Holbová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-10-04T11:25:05Z |
|
dc.date.available |
2017-10-04T11:25:05Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41532
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část obsahuje základní teoretické poznatky zpracované z odborné literatury, zaměřující se zejména na pojmy marketingový mix a jeho nástroje, služba, SWOT analýza, PEST analýza a doprava. V praktické části je zahrnutý popis společnosti NIKOLA TRANS s.r.o. a autodopravy. Dále jsou zde teoretické poznatky převedeny do praxe a to provedením analýzy současného stavu marketingového mixu služeb společnosti, SWOT analýzy, PEST analýzy a následně navrhnuty efektivní řešení a doporučení na zlepšení chodu společnosti z pohledu marketingu. Součástí praktické části bakalářské práce je také dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků jeho analýza a doporučení na zdokonalení vztahů se zákazníky. |
|
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
autodoprava
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
transport
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix of Services of NIKOLA TRANS s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2017-09-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor´s thesis is to evaluete the current state of the marketing mix of services in a company and to propose its improvement. The theoretical part includes basic theoretical knowledge which has been processed with reference to literature and is focused especially on the concepts of marketing mix and its tools, services, SWOT analysis, PEST analysis and transportation. The practical part includes a description of the company NIKOLA TRANS Ltd. and transport. Theoretical knowledge is converted into practice and it is done by carrying out an analysis of the current state of the marketing mix of the services of the company, SWOT analysis and PEST analysis. Afterwards efficient solutions are suggested and there are also recommendations how to improve the company's operation in terms of marketing. Practical part also includes a customer satisfaction survey, its analysis and recommendations for improving any customers' relations. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47640
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-08-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account