Analýza marketingového mixu Mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu Mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vařáková, Hana
dc.contributor.author Rudolfová, Simona
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:20Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:20Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41484
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je analýza marketingového mixu organizace, kterou bude konkrétně myšlena mateřská škola. Teoretická část bude nejprve popisovat základní pojmy jako je marketing, neziskový marketing a marketing školy. Po té bude popsáno marketingové prostředí školy a SWOT analýza. Dále bude věnována pozornost marketingovému mixu, a co vše tvoří marketingový mix. V neposlední řadě bude teoretická část zaměřena na marketingový výzkum, jak postupovat a jak sbírat informace. V praktické části bude jako první popis neboli představení mateřské školy. Nadále bude zpracované téma na prostředí školy a zároveň SWOT analýza. V práci bude udělán popis na zvolený postup marketingového výzkumu a bude zde i objasnění výsledků. Bude zpracována analýza marketingového mixu a to očima rodičů, zaměstnanců a ředitelky školy. Bude použita metoda dotazníkového šetření. Vše bude shrnuto do grafů a tabulek. Nakonec budou vypracovány návrhy a doporučení pro mateřskou školu.
dc.format 99 797
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing environment en
dc.subject kindergarten en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu Mateřské školy
dc.title.alternative Analysis of Marketing Mix of the Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis is dedicated to an analysis of marketing mix of a specific organization which is a kindergarten. At first, the theoretical part will define basic terminology such as marketing, marketing of non-profit organizations and marketing of a kindergarten. After that, marketing environment of the kindergarten and SWOT analysis will be described. Furthermore, the attention will be dedicated to a marketing mix and to its individual elements. Last but not least, the theoretical part will be dedicated to a marketing research and procedure of gathering information. The practical part will begin with a description and introduction of the kindergarten. Furthermore, the environment of the kindergarten and a SWOT analysis will be elaborated. In this thesis, the chosen procedure of the marketing research will be defined and it results will be presented. An analysis of the marketing mix from the point of view of parents, employees and headmaster of the kindergarten will be elaborated. The outcomes will be summarized in charts and tables. In the end, suggestions and recommendations for the kindergarten will be presented.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47657
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
rudolfová_2017_dp.zip 1.729Mb Unknown View/Open None
rudolfová_2017_op.pdf 300.2Kb PDF View/Open None
rudolfová_2017_vp.pdf 385.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account