Komunikační plán příspěvkové organizace KIS města Přerova

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán příspěvkové organizace KIS města Přerova

Show simple item record

dc.contributor.advisor Macíček, Jaroslav
dc.contributor.author Plšková, Jolana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:20Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:20Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41482
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je představení návrhu komunikačního plánu příspěvkové organizace Kulturní a informační služby města Přerova na období jednoho roku. Teoretická část se zabývá marketingem služeb příspěvkové organizace, nástroji marketingové komunikace a dílčími náležitostmi komunikačního plánu. Praktická část aplikuje teoretické poznatky do praxe. V úvodu praktické části je představena organizace, předmět její činnosti a nabízené služby. Další část se věnuje analýze současného stavu komunikace vybrané kulturní činnosti. Na základě zjištěných poznatků a pomocí situačních analýz je vypracován návrh nových komunikačních aktivit firmy pro rok 2018. V závěru praktické části je doporučení vyvozené z navrhovaných řešení.
dc.format 76 s., 2 s. obr. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject kulturní a informační služby cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject marketing of services en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject contributory organisation en
dc.subject cultural and information services en
dc.title Komunikační plán příspěvkové organizace KIS města Přerova
dc.title.alternative Communication Plan of the Contributory Organisation KIS of the Town Přerov
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor thesis is to design a communication plan for a contributory organisation Kulturní a informační služby města Přerova for the period of one year. The theoretical part deals with marketing of services of the contributory organisation, the tools of marketing communication and individual requirements of the communication plan. The practical part applies the theoretical knowledge to practice. At the beginning of the practical part the organisation, the object of its activities and the services it offers are presented. The next part presents an analysis of the current state of communication of cultural activities. Based on the findings and using the situation analysis, the proposal of new communication activities for the year 2018 is created. As a conclusion of the practical part, there is a recommendation drawn from the suggested sollutions.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47655
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
plšková_2017_dp.pdf 2.110Mb PDF View/Open None
plšková_2017_op.pdf 203.4Kb PDF View/Open None
plšková_2017_vp.pdf 373.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account