Komunikační plán příspěvkové organizace KIS města Přerova
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Macíček, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Plšková, Jolana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:20Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:20Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41482
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je představení návrhu komunikačního plánu příspěvkové organizace Kulturní a informační služby města Přerova na období jednoho roku. Teoretická část se zabývá marketingem služeb příspěvkové organizace, nástroji marketingové komunikace a dílčími náležitostmi komunikačního plánu. Praktická část aplikuje teoretické poznatky do praxe. V úvodu praktické části je představena organizace, předmět její činnosti a nabízené služby. Další část se věnuje analýze současného stavu komunikace vybrané kulturní činnosti. Na základě zjištěných poznatků a pomocí situačních analýz je vypracován návrh nových komunikačních aktivit firmy pro rok 2018. V závěru praktické části je doporučení vyvozené z navrhovaných řešení. |
|
dc.format |
76 s., 2 s. obr. příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
příspěvková organizace
|
cs |
dc.subject |
kulturní a informační služby
|
cs |
dc.subject |
Communication plan
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
contributory organisation
|
en |
dc.subject |
cultural and information services
|
en |
dc.title |
Komunikační plán příspěvkové organizace KIS města Přerova |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan of the Contributory Organisation KIS of the Town Přerov |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this bachelor thesis is to design a communication plan for a contributory organisation Kulturní a informační služby města Přerova for the period of one year. The theoretical part deals with marketing of services of the contributory organisation, the tools of marketing communication and individual requirements of the communication plan. The practical part applies the theoretical knowledge to practice. At the beginning of the practical part the organisation, the object of its activities and the services it offers are presented. The next part presents an analysis of the current state of communication of cultural activities. Based on the findings and using the situation analysis, the proposal of new communication activities for the year 2018 is created. As a conclusion of the practical part, there is a recommendation drawn from the suggested sollutions. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47655
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account