Rozšíření sales promotion značky ZetSet
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Pastorčáková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:19Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:19Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41480
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je vypracována na téma Rozšíření sales promotion značky ZetSet. Cílem této práce je rozšířit stávající sales promotion pro český trh, navrhnout jeho nástroje pro vstup na zahraniční trh a podpořit tak image značky. V teoretické části jsou popsány části komunikačního mixu a marketingové prostředí včetně metod pro jeho analýzu a podrobný popis sales promotion. Po praktické aplikaci Porterova modelu pěti sil, PEST analýzy a SWOT analýzy jsou navrženy možná rozšíření sales promotion značky ZetSet. V závěru je stanoven časový harmonogram a rozpočet těchto návrhů. |
|
dc.format |
89 s. (134 374 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sales promotion
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
pohlednice
|
cs |
dc.subject |
fotoknihy
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
Sales promotion
|
en |
dc.subject |
mobile aplication
|
en |
dc.subject |
postcards
|
en |
dc.subject |
photobooks
|
en |
dc.subject |
conpetition
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.title |
Rozšíření sales promotion značky ZetSet |
|
dc.title.alternative |
Extending Sales Promotion of the Brand ZetSet |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the bachelor thesis is Extending Sales Promotion of the Brand ZetSet. The aim of the thesis is to extend the current sales promotion for Czech market, suggest instruments for entrance of the foreign markets and support image of the brand. The theoretical part of the thesis describes the parts of communication mix and market environment including methods of analysis and detailed description of sales promotion. After the application of Porter´s model of five forces, PEST analysis and SWOT analysis, possible extensions of sales promotion of the brand ZetSet are suggested. At the end of this thesis, time schedule and cost estimate of these suggestions are set. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47653
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account