Rozšíření sales promotion značky ZetSet

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozšíření sales promotion značky ZetSet

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Pastorčáková, Petra
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41480
dc.description.abstract Bakalářská práce je vypracována na téma Rozšíření sales promotion značky ZetSet. Cílem této práce je rozšířit stávající sales promotion pro český trh, navrhnout jeho nástroje pro vstup na zahraniční trh a podpořit tak image značky. V teoretické části jsou popsány části komunikačního mixu a marketingové prostředí včetně metod pro jeho analýzu a podrobný popis sales promotion. Po praktické aplikaci Porterova modelu pěti sil, PEST analýzy a SWOT analýzy jsou navrženy možná rozšíření sales promotion značky ZetSet. V závěru je stanoven časový harmonogram a rozpočet těchto návrhů.
dc.format 89 s. (134 374 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sales promotion cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject pohlednice cs
dc.subject fotoknihy cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject Sales promotion en
dc.subject mobile aplication en
dc.subject postcards en
dc.subject photobooks en
dc.subject conpetition en
dc.subject customers en
dc.title Rozšíření sales promotion značky ZetSet
dc.title.alternative Extending Sales Promotion of the Brand ZetSet
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated The topic of the bachelor thesis is Extending Sales Promotion of the Brand ZetSet. The aim of the thesis is to extend the current sales promotion for Czech market, suggest instruments for entrance of the foreign markets and support image of the brand. The theoretical part of the thesis describes the parts of communication mix and market environment including methods of analysis and detailed description of sales promotion. After the application of Porter´s model of five forces, PEST analysis and SWOT analysis, possible extensions of sales promotion of the brand ZetSet are suggested. At the end of this thesis, time schedule and cost estimate of these suggestions are set.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47653
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
pastorčáková_2017_dp.pdf 3.097Mb PDF View/Open None
pastorčáková_2017_op.pdf 281.1Kb PDF View/Open None
pastorčáková_2017_vp.pdf 347.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account