Zdokonalení marketingového mixu firmy GECO, a.s. ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šilhánová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Nosek, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:19Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:19Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41479
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je současná analýza marketingového mixu firmy GECO, a. s. ve Zlíně a následné návrhy na zdokonalení současné situace. Teoretická část se zabývá analýzami PEST a SWOT, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem. V praktické části je představena společnost GECO, a. s., vypracovány analýzy PEST a SWOT firmy a současná situace marketingového mixu firmy na zlínských maloobchodních prodejnách. V další kapitole je rozebráno dotazníkové šetření s respondenty na zlínských maloobchodních prodejnách formou osobního dotazování. V poslední kapitole praktické části jsou uvedeny návrhy na zdokonalení marketingového mixu firmy ve městě Zlín. |
|
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Zdokonalení marketingového mixu firmy GECO, a.s. ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
Improvement of Marketing Mix of Company GECO, a.s. in Zlin |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is a current analysis of marketing mix of the company GECO, a. s. in Zlin and then subsequent suggestions for improvement of the current situation. The theoretical part deals with PEST and SWOT analyses, marketing mix, and marketing research. In the practical part there is introduced the company GECO, a. s., there are elaborated PEST and SWOT analyses of the company, and there is the current situation of marketing mix of the company in retail shops in Zlin. In the next chapter a survey with the respondents in retail shops in Zlin through personal interviews is discussed. In the last chapter of the practical part there are suggestions for improvement of marketing mix of the company in the town of Zlin. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47652
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account