Zdokonalení marketingového mixu firmy GECO, a.s. ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zdokonalení marketingového mixu firmy GECO, a.s. ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhánová, Jana
dc.contributor.author Nosek, Lukáš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41479
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je současná analýza marketingového mixu firmy GECO, a. s. ve Zlíně a následné návrhy na zdokonalení současné situace. Teoretická část se zabývá analýzami PEST a SWOT, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem. V praktické části je představena společnost GECO, a. s., vypracovány analýzy PEST a SWOT firmy a současná situace marketingového mixu firmy na zlínských maloobchodních prodejnách. V další kapitole je rozebráno dotazníkové šetření s respondenty na zlínských maloobchodních prodejnách formou osobního dotazování. V poslední kapitole praktické části jsou uvedeny návrhy na zdokonalení marketingového mixu firmy ve městě Zlín.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject marketing communication en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Zdokonalení marketingového mixu firmy GECO, a.s. ve Zlíně
dc.title.alternative Improvement of Marketing Mix of Company GECO, a.s. in Zlin
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is a current analysis of marketing mix of the company GECO, a. s. in Zlin and then subsequent suggestions for improvement of the current situation. The theoretical part deals with PEST and SWOT analyses, marketing mix, and marketing research. In the practical part there is introduced the company GECO, a. s., there are elaborated PEST and SWOT analyses of the company, and there is the current situation of marketing mix of the company in retail shops in Zlin. In the next chapter a survey with the respondents in retail shops in Zlin through personal interviews is discussed. In the last chapter of the practical part there are suggestions for improvement of marketing mix of the company in the town of Zlin.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47652
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
nosek_2017_dp.pdf 2.278Mb PDF View/Open None
nosek_2017_op.pdf 278.6Kb PDF View/Open None
nosek_2017_vp.pdf 349.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account