Věrnostní program značky ZetSet
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Manová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:19Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:19Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41478
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce popisuje mechanizmus profilovaných věrnostních programů pro značku ZetSet. Prvním primárním cíle je najít vhodnou databázi, která bude odpovídat daným požadavkům a se kterou by značka ZetSet plně pracovala. Dalším cílem je najít konkrétní nástroje věrnostního programu. Na základě databázi a její funkce ukládání informací o zákaznících, je nutné nastavit správný věrnostní program pro nové, ale i stávající zákazníky. K tomu, aby byly dosaženy primární cíle, musí být zpracovány cíle sekundární. Mezi sekundární cíle patří zjistit postavení firmy na trhu, vlivy, které firmu ovlivňují, zjistit konkurenční výhody a posledním sekundárním cílem je identifikovat cílové skupiny. V závěru práce je celkové vyhodnocení věrnostních programů. |
|
dc.format |
83 s. (103 667 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhody
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
Loyalty program
|
en |
dc.subject |
Competitive advantages
|
en |
dc.subject |
Company
|
en |
dc.title |
Věrnostní program značky ZetSet |
|
dc.title.alternative |
Loyalty Program of ZetSet Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis describes mechanism of loyalty programs for ZetSet brand. The first primary goal is find suitable database, which will be respond for requirements for ZetSet brand. Database, which was funded her fuction of save informations about customers is necessary set right loyalty programe for new customers, but too for current customers. Order to achieve the primary goals, It has to be process of secondary goals. Which secondary goals below find out standing company on the market, effects, which company influence, find out competitive advantages and the last secondary goals is identify target customers. In the end of this bachelor thesis is overall evaluation about loyalty programs for ZetSet brand. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47651
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account