Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Mach, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:19Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:19Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41476
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je propagovat veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA 2017 na internetu, konkrétně na platformě Skliku společnosti Seznam.cz, na Facebooku a na samotných webových stránkách společnosti ZLÍNEXPO. Teoretická část bude obsahovat marketingový a komunikační mix zaměřený na online reklamu. 2. kapitola bude zaměřena na veletrhy. Následující kapitoly budou zaměřeny a online reklamu, konkrétně pak na Skliku, Facebooku a skrze TYPO3 na webových stránkách veletrhu. Praktická část bude zaměřena na přípravu, tvorbu a správu reklamní kampaně na Skliku včetně vyhodnocení a podání návrhů na zlepšení kampaní pro další ročníky veletrhu. Práce bude také, v poslední kapitole, obsahovat SWOT analýzu internetové reklamy společnosti ZLÍNEXPO. |
|
dc.format |
95s. (142 302 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
veletrh
|
cs |
dc.subject |
stavebnictví
|
cs |
dc.subject |
therm
|
cs |
dc.subject |
PPC reklama
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
TYPO3
|
cs |
dc.subject |
fair
|
en |
dc.subject |
construction
|
en |
dc.subject |
therm
|
en |
dc.subject |
PPC advertising
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
TYPO3
|
en |
dc.title |
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA |
|
dc.title.alternative |
Online Advertising of Construction Fair STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to promote the construction fair STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA 2017 on the Internet, specifically via the Sklik platform, on Facebook and on the ZLÍNEXPO's website. The theoretical part will include marketing and communication mix focused on online advertising. Chapter 2 will focus on fairs. Following chapters will focus on online advertising, concretely via the Sklik, Facebook and TYPO3. Practical part will focus on preparation, creation and management of advertising campaigns on Sklik, including the evaluation and presentation of proposals to improve online communication for the following fairs. The last chapter of this work will also include SWOT analysis of online advertising of ZLINEXPO company. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47649
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account