dc.contributor.advisor |
Vala, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Gřešák, Dominik
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:18Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:18Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41469
|
|
dc.description.abstract |
Primárním cílem bakalářské práce je analyzovat hotelovou konkurenci zaměřenou na wellness v regionu Zlínském, Moravskoslezském a Žilinském. Na základě tohoto primárního cíle se odvíjí dílčí cíl bakalářské práce, vytvoření nového segmentu služeb pro hotel XY ve Velkých Karlovicích. Při řešení těchto problémů bude využita SWOT analýza a výzkumná sonda. V ní bude obsažen vícezdrojový sběr dat (rozhovory, studie dokumentů, pozorování). Závěrem těchto metod bude nalezeno řešení pro hotel XY a uplatnění jeho možností pro nový typ segmentu služeb (VIP zákazníky). Teoretická část práce se zabývá analýzou konkurence, SWOT analýzou, výzkumnou sondou a metodami jako jsou kvalitativní a kvantitativní výzkum. V neposlední řadě je myšleno na důvody analýz konkurence a jejich využití. Tato část je také věnována segmentaci zákazníků, budou přiblíženy výhody a uplatnění tohoto procesu plánování. |
|
dc.format |
77 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
výzkumná sonda
|
cs |
dc.subject |
segment
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní a kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
wellness
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
dc.subject |
analysis of competition
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
researchers probe
|
en |
dc.subject |
segment
|
en |
dc.subject |
qualitative and quantitative research
|
en |
dc.subject |
wellness
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
free times activities
|
en |
dc.title |
Analýza konkurence hotelu XY |
|
dc.title.alternative |
Competition Analysis of Hotel XY |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The primary aim of the thesis is to analyze the hotel competition that is focused on wellness in the region of Zlin, Moravia and Zilina. Further to the primary aim, the secondary objective of the thesis is focused on creating a new segment of services for the Wellness Hotel XY in Velke Karlovice. SWOT analysis, qualitative a quantitative research study will be used to address this study. This will include multi-source data collection (interviews, the study documents, observation). As a result of these methods, the new options for the Wellness Hotel XY, the new type of service segment - target VIP customers, will be established while maximizing the hotel's existing and available resources. The theoretical part of the thesis focuses on competitor analysis, SWOT analysis, researcher probe and methods such qualitative and quantitative research. This part also mentions their specific reasons and use in practice. The theoretical part is also devoted to customer segmentation, the benefits and application of this planning process are highlighted in this part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47639
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|