Analýza konkurence hotelu XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence hotelu XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vala, Michal
dc.contributor.author Gřešák, Dominik
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:18Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:18Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41469
dc.description.abstract Primárním cílem bakalářské práce je analyzovat hotelovou konkurenci zaměřenou na wellness v regionu Zlínském, Moravskoslezském a Žilinském. Na základě tohoto primárního cíle se odvíjí dílčí cíl bakalářské práce, vytvoření nového segmentu služeb pro hotel XY ve Velkých Karlovicích. Při řešení těchto problémů bude využita SWOT analýza a výzkumná sonda. V ní bude obsažen vícezdrojový sběr dat (rozhovory, studie dokumentů, pozorování). Závěrem těchto metod bude nalezeno řešení pro hotel XY a uplatnění jeho možností pro nový typ segmentu služeb (VIP zákazníky). Teoretická část práce se zabývá analýzou konkurence, SWOT analýzou, výzkumnou sondou a metodami jako jsou kvalitativní a kvantitativní výzkum. V neposlední řadě je myšleno na důvody analýz konkurence a jejich využití. Tato část je také věnována segmentaci zákazníků, budou přiblíženy výhody a uplatnění tohoto procesu plánování.
dc.format 77 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject výzkumná sonda cs
dc.subject segment cs
dc.subject kvalitativní a kvantitativní výzkum cs
dc.subject wellness cs
dc.subject hotel cs
dc.subject volnočasové aktivity cs
dc.subject analysis of competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject researchers probe en
dc.subject segment en
dc.subject qualitative and quantitative research en
dc.subject wellness en
dc.subject hotel en
dc.subject free times activities en
dc.title Analýza konkurence hotelu XY
dc.title.alternative Competition Analysis of Hotel XY
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated The primary aim of the thesis is to analyze the hotel competition that is focused on wellness in the region of Zlin, Moravia and Zilina. Further to the primary aim, the secondary objective of the thesis is focused on creating a new segment of services for the Wellness Hotel XY in Velke Karlovice. SWOT analysis, qualitative a quantitative research study will be used to address this study. This will include multi-source data collection (interviews, the study documents, observation). As a result of these methods, the new options for the Wellness Hotel XY, the new type of service segment - target VIP customers, will be established while maximizing the hotel's existing and available resources. The theoretical part of the thesis focuses on competitor analysis, SWOT analysis, researcher probe and methods such qualitative and quantitative research. This part also mentions their specific reasons and use in practice. The theoretical part is also devoted to customer segmentation, the benefits and application of this planning process are highlighted in this part of the thesis.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47639
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
gřešák_2017_dp.pdf 1.877Mb PDF View/Open None
gřešák_2017_op.pdf 313.0Kb PDF View/Open None
gřešák_2017_vp.pdf 398.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account